سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در داراب

فرمانده سپاه ناحیه داراب از برگزاری ۱۵۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه داراب با اشاره به برگزاری ۱۵۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج گفت: از ۲۹ آبان تا ۶ آذرماه برنامه‌های امسال با شعار محوری بسیج پاره تن مردم برنامه ریزی شده و  در  رده‌های مختلف بسیج دنبال می شود.

او جهاد تبیین را از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج دانست و بیان کرد: عمده برنامه‌ها بر اساساس تبیین بیانیه گام دوم  انقلاب و جهاد تبیین نسبت به روشنگری موضوعاتی که در سطح منطقه، جهان و کشور وجود دارد در دستور کار تمام پایگاه‌های  قرار گرفته است.

هاشمیان تصریح کرد: رده‌های بسیج اساتید، بسیج حقوقدانان، بسیج جامعه کشاورزی، بسیج مداحان و بسیج دانش آموزی شهرستان داراب به عنوان رده موفق استان شناخته شده‌اند  به همین منظور تجلیل از رده‌های موفق بسیج در جشنواره مالک اشتر از برنامه‌های شاخص هفته بسیج  در شهرستان داراب است.

فرمانده سپاه ناحیه داراب ادامه داد: فعالیت گروه‌های جهادی در داراب بسیار گسترده و در خور توجه است و در بخش‌های مختلف از جمله آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با مشارکت خیران و دادگستری  همچنین توزیع  ۵۰۰ تا ۷۰۰ بسته معیشتی و اهدای ۵ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان از جمله فعالیت‌های این گروه‌های جهادی در شهرستان داراب است.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.