سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کشته و ۱۴ مصدوم در حوادث اصفهان

تصادف، آتش سوزی و مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در ۴۸ ساعت گذشته در استان اصفهان موجب کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن ۱۴ تَن دیگر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: پنجشنبه‌شب گذشته حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پراید با بتن‌های کنار بزرگراه شهید دستجردی اصفهان به اتاق فرمان ۱۲۵ اعلام و نیرو‌های امدادی ایستگاه شماره ۱۳ سپاهان شهر به محل اعزام شدند.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران گفت: در این حادثه راننده ۳۷ ساله خودروی سواری که در خودرو گرفتارشده بود براثر شدت تصادف و پیش از رسیدن نیرو‌های امدادی جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: پیکر این فرد پس از آزادسازی به عوامل انتظامی حاضر در محل تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان همچنین از وقوع آتش‌سوزی در آشپزخانه طبقه چهارم یک مجتمع مسکونی پنج طبقه واقع در خیابان هشت‌بهشت شرقی در روز گذشته خبر داد و گفت: پس از امداد خواهی آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۴ و ۵ به محل حریق اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این آتش‌سوزی موجب دودگرفتگی شدید واحد‌های مسکونی شد و تعدادی از ساکنان نیز در دود گرفتارشده بودند که با سرعت عمل آتش‌نشانان این آتش خاموش و با عملیات جستجو در دود، ساکنان این مجتمع مسکونی به محوطه خارج ساختمان هدایت شدند.

کاوه آهنگران بیان کرد: این حریق مصدومی نداشت و از سرایت آن به سایر طبقات و نقاط همان واحد جلوگیری شد.

همچنین مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب گذشته یک مورد مسمومیت با مو نوکسیدکربن در مبارکه رخ داد که به‌صورت حضوری به پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی شهری مراجعه کردند.

غفور راستین افزود: در این حادثه ۲ مرد و یک زن به دلیل استفاده از زغال برای گرم کردن اتاق دچار مسمومیت تنفسی شدند که پس از بررسی و دریافت خدمات اولیه برای تکمیل درمان به بیمارستان محمد رسول‌الله (ص) مبارکه منتقل شدند.

شهرستان مبارکه در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

وی درباره حادثه دیگر مسمومیت با مونوکسیدکربن در گلدشت نجف آباد نیز اظهار داشت: در این حادثه دو مرد ۶۴ و ۴۲ ساله مسموم شدند، ولی برای انتقال به بیمارستان رضایت ندادند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان علت این حادثه را استفاده از زغال برای گرم کردن اتاق عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: بامداد روز جمعه سه نفر شامل ۲ زن ۳۳ و ۳۷ ساله و یک کودک پنج ساله به دلیل استفاده از زغال برای گرمایش در سگزی دچار مسمومیت با گاز مو نوکسیدکربن شدند وامداد خواهی از سوی درمانگاه سگزی انجام شد.

راستین تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از رسیدن به محل و انجام اقدامات اولیه موردنیاز، مسموم شدگان را به بیمارستان فارابی منتقل کردند.

سجزی در ۳۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

وی همچنین درباره حادثه برخورد ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و پراید در جاده روستایی کچورستاق اردستان، مقابل امامزاده سید حسین (ع) گفت: در این سانحه رانندگی ۶ نفر شامل ۲ کودک، سه زن و یک مرد مصدوم و توسط سه واحد امدادی به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

شهرستان اردستان در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع‌شده است.


منبع:ایرنا

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.