سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خداحافظی خراسان رضوی با وضعیت قرمز کرونایی

طبق آخرین گزارش سامانه ماسک هم‌اکنون هیچ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، طبق گزارش امروز  از اطلاعات به روز شده سامانه ماسک، هیچ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد اما  تعداد شهرستان‌های با وضعیت زرد افزایش یافته است.

این در حالی است که پیش از این چهار شهرستان بردسکن، کوهسرخ، خلیل‌آباد و کاشمر در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشتند که هم اکنون این مناطق به وضعیت نارنجی تغییر رنگ داده اند و به همراه گناباد پنج شهرستان نارنجی رنگ خراسان رضوی را تشکیل می‌دهند.

در حال حاضر از ۳۳ شهرستان خراسان رضوی پنج شهرستان در شرایط نارنجی، ۲۱ شهرستان در وضعیت زرد و هفت شهرستان در شرایط آبی کرونایی قرار دارند.


بیشتر بخوانید




براساس اطلاعات سامانه ماسک، شهرستان‌های با رنگ زرد کرونایی در خراسان رضوی افزایش یافته و اکنون مناطقی مانند مشهد، تایباد، بینالود، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، درگز، سرخس، فیروزه، چناران، فریمان، مه ولات، بجستان، قوچان، جوین، سبزوار، نیشابور، ششتمد در وضعیت زرد کرونایی هستند.

همچنین شهرستان‌های کلات، زاوه، باخرز، رشتخوار، خوشاب، داورزن و جغتای در شرایط آبی کرونایی قرار دارند.

هم اکنون هشت شهرستان کشور در وضعیت قرمز، ۵۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۳۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۴۶ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

طبق آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ تن دیگر از هموطنان بر اثر کرونا جان باختند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۸ هزار و ۷۳۴ تن رسید.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.