سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۹ آبان ماه

در ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۶ هزار و ۹۲۱ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۰۳ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه ( ۲۹ آبان ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۷۸۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۱ هزار واحد قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۶ هزار و ۹۲۱ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۰۳ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۳۳ واحدی بر روی پله ۳۸۷ هزار و ۹۷ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، شستا و شبندر بیشترین تاثیر را بر شاخص کل تا به این لحظه گذاشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با افت ۷۷ واحد بر روی ارتفاع ۲۰ هزار و ۱۶۵ هزار واحدی قرار گرفت. سه نماد زاگرس، بپاس و آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس تا به این لحظه در بازار گذاشته اند.

در ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۱۱ هزار و ۹۰۵ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۹۸ هزار و ۸۷۲ واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با افت ۶۲۵ واحد بر روی پله ۳۸۶ هزار و ۱۳۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل فرابورس نیز با افت ۱۶۵ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۷۸ واحد قرار گرفت.

سه نماد آریا، زاگرس و بپاس بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس در این دقایق بازار گذاشته اند. نماد فجهان پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار فرابورس است.

در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۲۰ هزار و ۷۶۹ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۸ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۲ هزار و ۱۰۴ واحدی بر روی پله ۳۸۴ هزار و ۶۶۰ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، فارس و پارسان بشترین تاثیر را بر شاخص کل در این دقایق بازار داشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با افت ۲۲۳ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۱۹ واحد قرار گرفت. نماد غسالم بیشترین افزایش قیمت و نماد سفار بیشترین کاهش قیمت را در بورس در این دقایق داشته اند.

در ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۲۵ هزار و ۱۵۵ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۸۵ هزار و ۶۲۲ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۲ هزار و ۸۰۰ واحد بر روی پله  ۳۸۳ هزار و ۹۶۴ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، فارس و پارسیان بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس در این دقایق داشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با افت ۲۴۵ واحدی بر روی پله ۱۹ هزار و ۹۹۷ واحد قرار گرفت. سه نماد آریا، زاگرس و بپاس بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشته اند.

همچنین نماد فجهان پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار فرابورس است و نماد توسن بیشترین افزایش و نماد حسیر بیشترین کاهش قیمت این دقایق بازار فرابورس را دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
خدا ریشه ظلم را بکنه
رضا
۱۴:۳۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
تااین دولت بجای عمل حرف درمانی داره وتمامی مشکلات رابه دولت قبل ربط میده محال چیزی درست بشه یکی نیست به رییسی بگه مگه شما باعلم به این مشکلات کاندیدنشدین ؟پس این بهانه هاکی تمام میشه تاکی قراره ازجیب مردم مشکلات دولت رارفع کنی البته سکوت وهماهنگی مجلسیان بادولت راهم نباید ازیاد برد کاش تیم ضعیف اقتصادی دولت وشخص رییسی رجوع کنند به گفته هاشون در دولت قبل درخصوص بورس ورفع انها درزمان محدود !!!
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
مرگ بر دیکتاتور
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
لللعنت به مدیران بی کفایت
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
ارزش واقعی سهام عدالت همسو با روند نزولی بازار رو به کاهش است، به طوریکه ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی نسبت به حدود دو هفته قبل بیش از ۲۰۰ هزار تومان کاهش داشته است.

پس از آزادسازی سهام عدالت مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند می‌توانند با مراجعه به سامانه ارزش واقعی سهام و جزییات دارایی خود را مشاهده کنند
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
بابا اینا همش شعار تبلیغاتی بود وقتی شاخص پارسال ریزش کرد کسانیکه وابسته به دولت بودند شروع کردند به نقاشی کشیدن که از اینجا برمیگرده برنگشت اکثرا تازه وارد بودن نمی فهمیدن که چی به چیه بعد یه خط دیگه کشیدن که باید از اینجا برگرده بازم برنگشت تا مردم به خود اومدن 80% رفتن تو ضرر این دولت هم کارش مثل دولت قبلی است شعار میده نقاشی میکشه که سه سوته سه روزه همه چی رو درستش میکنیم یهو می بینی رفتی تو باتلاق که کار از کار گذشته
وطنی
۱۳:۵۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
تا وقتی مردمی بی غیرت و سیب زمینی داشته باشیم این ضررای 70-80 درصدی چیزی نیست تا کمرم بری تو ضرر باید خدارو شکر کنی چون بی عرضه ای . اونی که باید بخوره داره میلیاردی میخوره و نمیزاره یه مقدارش گیر تو بیاد . اینا تا اعتراض نبینن تا صدای مردمو نشنون همین اشو همین کاسه . البته که تا اعتراضم هست 2 روز سبزه همه خوشحال میشن و دوباره 15 روز منفی ......
علی
۱۳:۵۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
دلار بالای 28000 تومن و منفی های سنگینی که ما هر روز تو بورس میخوریم.
123
۱۳:۵۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
تنها راه پایان دادن به ریزش بازار اعتراض درست و حسابیه
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
میگن به کف شاخص رسیدیم.
خدا وکیلی کف کردیم اینقدر به کف شاخص رسیدیدم
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
دکتر رئیسی مگه نرفت سازمان بورس تبلیغات؟
مگه دوستان و مشاورانشون نگفتن سه روزه بورس رو درست میکنن؟
مگه نگفت دولت قبلی به سرمایه مردم در بورس خیانت کرده ؟
مگه نگفت مشکلات اقتصاد حل میشه ؟
پس چی شد دکترررر؟
چرا اوضاع بدتر شد ؟
چرا لوکوموتیر دولت دیگه کلا متوقف شد؟؟؟
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
باشیخ از شراب حکایت مکن که شیخ
تا خون خلق هست ننوشد شراب را
شهریار
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
یه پولی پس اندار داشتیم که نصفش رفت .. حقوق کارگری بود لعنت بهشون
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
نتیجه اعتماد بهشون همین میشه
عباس
۱۱:۲۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
خون مردم تو شیشه کردند
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
تاکی ما باید جر بی کفایتی مسئولین پس بدیم
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
الان دوباره یه صبحانه ناهار شامی سحری میذارن دورهم برای منفی شدن بورس اما تو عمل هیچی
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
از ماست که برماست
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
مسئولین بی کفایت
علی
۱۰:۵۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
پس صندوق توسعه ملی قرار بود کمک کنه به بورس چی شد هر دفعه فقط حرفشو میزنن تو عمل هیچی.... فقط فقط دروغ از مسئولین میشنویم