سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت کشتی خوزستان:

خوزستان سال‌های آینده حرف‌های بسیاری در کشتی فرنگی دارد

عبدالخانی گفت: با توجه به موفقیت‌های جوانان و نوجوانان خوزستانی در مسابقات کشتی فرنگی، آینده این رشته ورزشی درخشان خواهد بود.

احمد عبدالخانی رئیس هیئت کشتی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اندیمشک یکی از قطب‌های کشتی فرنگی در سطح کشور و دنیا است که لیگ برتر کشتی فرنگی در آن برگزار شد.

او افزود: قهرمانی‌های اخیر جهانی و مدال آوری المپیک شادی و شور خوبی در دل مردم کاشته و استقبال خوبی از لیگ برتر کشتی صورت گرفته است و ما نیز در تلاشیم کشتی استان را پس از ۲ سال وقفه به دلیل شیوع کرونا دوباره جان ببخشیم، زیرا خوزستان سال‌های آینده حرف‌های بسیاری در کشتی فرنگی خواهد داشت.

هادی عامل گوینده رقابت‌های کشتی نیز در حاشیه مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی گفت: مجموعا ۱۶ تیم در این رقابت‌ها شرکت داشتند که ۴ تیم از خوزستان بود این مسئله نشان میدهد که خوزستان جوانات با استعدادی در حوزه کشتی فرنگی دارد و انتظار می‌رود توجه بیشتری نسبت به آن شود.

او با بیان اینکه خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور است، افزود: تماشاگران رقابت‌ها نیز بسیار مودب و بدون کلامی خارج از چارچوب ورزشی در محل حضور یافتند.

عبدالله فتوحی دبیر سازمان لیگ برتر کشتی نیز از رعایت نکات بهداشتی و توجه هیئت پزشکی در این دو رقابت‌ها تقدیر کرد و بیان داشت: تماشاگران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این مکان حضور یافتند و از همه کشتی گیران تست کرونا گرفته شد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.