سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور موثر منبت کاران ملایری در نمایشگاه اکسپو دبی ۲۰۲۱

رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر از درخواست همکاری چندین شرکت از کشور‌های اروپایی و آسیایی با تولیدکنندگان مبل منبت ملایر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۱ دبی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،یدالله کریمی رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر به حضور منبت کاران ملایری در نمایشگاه اکسپو دبی از مهر ماه امسال اشاره کرد و گفت: ۳۰ برند از مبل منبت ملایر در قالب یک برند واحد بنام" ملایر آگر" به نمایندگی از مبل منبت ملایر در این نمایشگاه جهانی که هر پنج سال یکبار در یکی از کشور‌های دنیا برگزار می‌شود، حضور دارند.

او افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۰ (۲۰ اکتبر) آغاز شده و تا فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت که خوشبختانه تا به‌حال مورد استقبال گردشگران و صاحبان مشاغل و علاقمندان فن‌آوری‌های نوین قرار گرفته است.

رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر با بیان اینکه برند‌های مهم و معتبر جهانی از ۱۹۰ کشور دنیا در این نمایشگاه حضور یافتند، اظهار داشت: شهرستان ملایر نیز با توجه به دارا بودن برند جهانی مبل منبت و تبلیغات گسترده، امتیاز حضور در این نمایشگاه را کسب کرد.

کریمی از پخش دو هزار ساعت تیزر‌های تبلیغاتی مبل منبت ملایر به زبان‌های انگلیسی و عربی از مانیتور‌های نمایشگاه خبر داد و افزود: در حال حاضر هر ۱۰ روز یکبار دو نماینده از شهرستان ملایر در نمایشگاه حضور یافته و به معرفی برند ملایر آگر می‌پردازند.

او با تاکید بر اینکه این نمایشگاه بیشتر بجای فروش محصولات به معرفی برند‌های مختلف می‌پردازد، ادامه داد: خوشبختانه تاکنون از چندین شرکت در کشور‌های نروژ، سوئد، برخی کشور‌های آسیای میانه و جنوب شرق آسیا درخواست همکاری داشتیم.

رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر نسبت به معرفی برند مبل منبت ملایر و برقراری ارتباط با دیگر کشور‌ها به واسطه حضور در این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم حضور دائمی هنرمندان استان همدان از ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذر در این نمایشگاه، حضوری پررنگ و قوی باشد.

کریمی ادامه داد: همچنین قرار است اجرای زنده منبت و پیکر تراشی و رویداد‌های زنده از فرهنگ و آیین سنتی و اقوام ایران در این نمایشگاه با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان همدان طی روز‌های آینده انجام شود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/ب

برچسب ها: مبل و منبت ، نمایشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.