سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل باشگاه نساجی: سازمان لیگ اجازه حضور تماشاگران را به ورزشگاه بدهد

ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی درباره بازی با استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به  گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران  درباره تساوی تیمش برابر تیم استقلال اظهار کرد: تشکر می‌کنم از سازمان لیگ که اجازه داد که هواداران به این مسابقه بیایند، اما من یک سئوال دارم که چرا ۵ درصد؟ اگر بحث شیوه نامه‌های بهداشتی بود که این موضوع اجرا نشد. این ورزشگاه فضای باز است و بگذراند مردم بیایند و از این مسابقه فوتبال استفاده ببرند. لذت این مسابقه به این بود که هوادار در ورزشگاه بود.

او ادامه داد: یک سئوال دیگر دارم که چرا اجازه ندادند ۳۰۰، ۴۰۰ تماشاگر ما به ورزشگاه بیایند. مگر نگفته بودند که ۵۰۰ تماشاگر می‌تواند به ورزشگاه بیاید. ما ۱۰۰ نفر تماشاگر در آزادی داشتیم. سعید فتاحی ساعت ۳ بعد از ظهر به من گفت که ۱۵۶ نفر از تماشاگران شما بلیت خریداری کردند.  به نظرم میزبان بهتر بود کاری می‌کرد که هوادار ما بیرون نیایستد و بتواند وارد ورزشگاه شود. آن‌ها از قائم شهر به تهران آمده بودند که به ورزشگاه بیایند.  

مدیر عامل باشگاه نساجی تصریح کرد: من از سازمان لیگ تشکر می‌کنم و درخواست دارم که بگذارند که ورزشگاه‌ها پر از تماشاگر بشود. فضای باز است و می‌توان ورزشگاه پر شود.  

او درباره  اینکه این تصمیم در دست ستاد ملی کرونا است، گفت: اگر این مسئله در دست ستاد ملی کرونا است، مگر آن‌ها نگفتند که از ۳۰ ام به بعد بازی‌ها برگزار شود. مگر همین شب گذشته نگفتند که به خاطر بازی کشتی، نمی‌توانیم بازی‌ها را با حضور تماشاگران برگزار کنیم، اما چرا ساعت ۲ بعد از ظهر اعلام کردند که بازی با حضور تماشاگر است. بهتر بود که می‌گفتند با حضور ۷۰ هزار تماشاگر بازی برگزار می‌شود. حیف است که این تماشاگران وارد ورزشگاه نشوند.  

سیف الله پور گفت: اگر هفته آینده  اجازه دهند که تماشاگر به ورزشگاه بیاید، ما بازی را در ساری برگزار خواهیم کرد.

او ادامه داد: من خودم با سعید فتاحی صحبت کردم و گفتم بگذارید هواداران ما نیز به ورزشگاه بیایند. او پیگیر بود، اما این اتفاق رخ نداد.

سیف الله پور درباره اینکه سعید فتاحی در چه سمتی از باشگاه استقلال با او تماس گرفته، گفت: به طور حتم فتاحی در این تیم سمت دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.