سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید معاون وزیر صمت از شهرک صنعتی ایرانشهر

معاون وزیر صمت از شهرک  صنعتی ایرانشهر سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محسن صالحی نیا  معاون وزیر صمت  و رییس هیات عامل  ایدرو از شهرک  صنعتی ایرانشهر سیستان و بلوچستان بازدید کردند.

معاون وزیر صمت گفت: سیستان و بلوچستان به لحاظ گسترش صنعتی دارای ظرفیت‌های خوبی است.

محسن صالحی نیا اظهار داشت: با توجه به خشکسالی‌های سالیان متمادی در سیستان و بلوچستان توسعه و حمایت از صنایع موجود می‌تواند به افزایش امید و اشتغال در منطقه کمک شایانی کند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت شرکت ایران کولا و شهد شمشاد که  در شهرک صنعتی ایرانشهر مستقر هستند، برای رفع مشکل آن‌ها تسهیلات در قالب سرمایه در گردش پرداخت می‌شود.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی شهرک صنعتی ایرانشهر در سال ۷۱ آغاز شد و این شهرک با گستره ۳۴۷ هکتار و فاز عملیاتی ۱۹۰هکتار در کیلومتر ۷جاده ایرانشهر – بمپور واقع شده است.

"علیرضا راشکی " تاکید کرد: تاکنون ۱۰۲فقره قرارداد با کار آفرینان و سرمایه گذاران در این شهرک منعقد شده است، که باید گفت ۵۶واحد تولیدی فعال  در زمینه‌های صنایع غذایی، نساجی، سلولزی، شیمیایی، کانی غیر فلزی، فلزی و برق الکترونیک در این شهرک بهره برداری شده اند.

وی خاطر نشان کرد: در بازدید امروز اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست معاونت اقتصادی استاندار، فرماندار شهرستان ایرانشهر و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی حضور داشتند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.