سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰ ویژه برنامه گرامیداشت هفته بسیج در خاش اجرا می‌شود

فرمانده سپاه خاش گفت: گرامیداشت هفته بسیج افزون‌بر ۳۰ ویژه برنامه با شعار محوری"بسیج پاره تن مردم" در نقاط مختلف این شهرستان به اجرا در می‌آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی   فرمانده سپاه خاش  اظهارداشت: توزیع رایگان ۵۰ هزار ماسک، اجرای رزمایش کمک مومنانه و توزیع افزون بر ۵۰۰ سبد حمایتی، معیشتی، برپایی اردو‌های فرهنگی و نشست‌های روشنگری و بصرتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، اهدای خون بسیجیان و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اعزام گروه‌های جهادی، برگزاری ویژه برنامه آبروی محله افتخار کوچه و شرکت در ویژه برنامه‌های قرارگاه فضای مجازی از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در خاش است.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری ویژه برنامه‌های ورزشی، تشکل هیات اندیشه ورز برپایی میز خدمت در محلات آسیب خیز و حاشیه شهر، توزیع نوشت افزار در بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد، اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری و ورزشی و دیدار با امامان جمعه از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در خاش است.

فرمانده سپاه خاش بیان کرد: افزون‌بر ۱۰۰ گروه جهادی بسیج در نقاط مختلف این شهرستان حضور دارند و در ایام گرامیداشت هفته بسیج نیز شاهد فعالیت این عزیزان هستیم.

وی اظهارداشت: حضور فعال بسیج و سپاه در قالب اجرای طرح گشت‌های محله محور و رضویون با کمک نیروی انتظامی سبب ارتقای شاخص‌های امنیتی در شهرستان شده است.

سرهنگ ثمره حسینی گفت: در راستای فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی بخشی عمومی برای مقابله با کرونا، توزیع هفت هزار بسته معیشتی و توزیع گسترده ماسک را طی ماه‌های گذشته با اجرای رزمایش کمک مومنانه را در شهرستان داشته‌ایم.

خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.