سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مس رفسنجان در خانه متوقف شد

در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، مس رفسنجان در خانه مقابل سرخپوشان پایتخت با نتیجه یک -یک متوقف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان در دیداری جذاب و هیجان انگیز در استادیوم بدون تماشاگر شهدای مس به مصاف هم رفتند.

مس رفسنجان با ترکیب داود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، شاهین توکلی، عقیل کعبی، مهدی کیانی، سید مهدی حسینی (۹۰ رضایی)، حسن جعفری، یونس اکبرپور (۹۰ تیموری)، محسن آذرباد، فراز امامعلی (۷۹ ترکمان) و گادوین منشا (۷۹ سلیمانی) در این دیدار حضور یافت.

در نهایت سرخپوشان پایتخت در روزی که برای ورود به جمع مدعیان به پیروزی نیاز مبرمی داشتند، نتوانستند از پس مس رفسنجان بربیایند و در حالی که با یک گل از حریف عقب بودند، در نهایت با یک امتیاز زمین را ترک کردند.

این دیدار با نتیجه یک - یک پایان یافت که عقیل کعبی برای مس رفسنجان و مهدی ترابی برای پرسپولیس تهران گلزنی کردند.

حسن اکرمی در کنار حسن ظهیری و جعفر مهاجر این دیدار را قضاوت کرد، محمدرضا تارخ داور چهارم بود و حیدر شکور بر بازی نظارت داشت.
 
گل‌گهر سیرجان دیگر نماینده استان کرمان نیز عصر دیروز در ورزشگاه بدون تماشاگر تختی مقابل میزبانش صنعت نفت آبادان به میدان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

هم اکنون گل گهر سیرجان با ۹ امتیاز در رده پنجم ایستاده است و مس رفسنجان با ۲ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام/ب
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.