سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل باشگاه پیکان: وقتی خواب بودیم گل خوردیم/ علاقه‌مند اجرای تبلیغات محیطی هستیم

محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: تیم ما زمانی که خواب بود گل خورد و نتوانست به بازی برگردد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،  اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر فجر شهید سپاسی اظهار داشت: به هر ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم و باید به تیم فجر سپاسی هم تبریک بگویم که با تلاشی که داشتند شایسته پیروزی بودند. تیم ما خواب بود و زمانی که خواب بودیم، گل خوردیم و تا آخر نتوانستیم به بازی برگردیم. بازیکنان ما جوان هستند و به شدت به آن‌ها اعتقاد داریم. امیدوارم بتوانیم روند موفقیت‌آمیزی را که تا به اینجا داشتیم، ادامه بدهیم. فوتبال همین است و یک روز باخت و یک روز برد دارد. در روز برد نباید مغرور شد که البته تیم ما جوان است و در ۱۵، ۲۰ دقیقه ابتدایی خواب بودیم و تنبیه شدیم. این مسئله هم تا دقیقه ۴۰ ادامه داشت و بعد از خوردن گل تیم ما شوکه بود و تا آخر هم نتوانست به جریان بازی برگردد. با توجه به ۴ بازی گذشته‌ای که ما داشتیم، انتظار داشتیم که تیم فجر شهید سپاسی با تمام توان مقابل ما حاضر شود. به آن‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه لیگ موفق باشند.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره درآمد حاصل از تبلیغات محیطی اظهار داشت: بعد از جلسه‌ای که با فدراسیون فوتبال داشتیم، دیگر اتفاقی رخ نداد و فقط مدیر مالی ما با مسئولان تبلیغات و درآمد سازمان لیگ جلسه‌ای داشت و فقط یک گزارش مالی ارائه شد، اما ما شاهد اقدام عملی نبودیم.

محمدی در واکنش به صحبت‌های درودگر مبنی بر این که ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس مجری تبلیغات دیدار‌های خانگی خود هستند، گفت: ما علاقه‌مند هستیم اگر این اتفاق رخ داد، خودمان تبلیغات محیطی را انجام دهیم، زیرا پیکان یک بنگاه صنعتی است. از طرفی مبلغی که سازمان لیگ به ما می‌دهد ناچیز است و اگر آن را با درآمد‌های معمول دنیای فوتبال مقایسه کنیم، مشخص می‌شود که این مبلغ بسیار اندک است و حتی پول یک بازیکن هم نمی‌شود. اگر سازمان لیگ به این سمت رفته که تبلیغات را به باشگاه‌ها واگذار کند، ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.