سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاب هاوس زیرنویس‌های بسته هم‌زمان را در iOS اضافه کرد

شبکه اجتماعی کلاب هاوس به تازگی قابلیت زیرنویس محتوای صوتی را به پلتفرم خود اضافه کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از انگجت، شبکه‌ اجتماعی کلاب هاوس به دلیل ویژگی خاص خود در میان کاربران فضای مجازی محبوب شده، اما از بسیاری جهات، نتوانسته رضایت آنها را به خود جلب کند و به همین دلیل از رقبای خود عقب مانده است. با این حال، در هفته جاری این شرکت با اضافه کردن پشتیبانی از زیرنویس زنده در iOS، رشد قابل توجهی را ایجاد کرد، زیرا ویژگی جدید کلاب هاوس را پیش از این  Twitter Spaces ارائه کرده بود. طبق گفته توسعه دهندگان این شبکه صوتی، قابلیت جدید به افراد ناشنوا یا کم شنوا برای حضور در این برنامه کمک می‌کند.

 مدیران این شرکت در بیانیه‌ای گفتند:" این ویژگی در زمان راه اندازی از 13 زبان از جمله انگلیسی، کانتونی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، کره ای، ماندارین و روسی پشتیبانی می کند. با این حال،  برخی از کاربران دریافته اند که این ویژگی گاهی اوقات یک زبان را به درستی تشخیص نمی دهد که منجر به زیرنویس های نامفهوم می‌شود. همچنین هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی Clubhouse زیرنویس‌های بسته را در اندروید در دسترس قرار می‌دهد، وجود ندارد.

توسعه دهندگان شبکه اجتماعی کلاب هاوس در هفته‌های اخیر بسیاری از ویژگی های مفید را اضافه کرده اند. یکی از قابلیت‌های این شبکه اجتماعی این است که می توان از آن برای دعوت سریع دوستان به اتاق صوتی خصوصی استفاده کرد. همچنین کلاب هاوس به  تازگی امکان ضبط محتوای صوتی را برای کاربران فراهم کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.