سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان باید خود را خدمتگزار این مردم بدانند/ برگزاری پنجمین یادواره شهید «محمدحسین بشیری» در همدان

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه گفت: با وجود دلاوری مردانی مانند شهید بشیری، مسئولان باید خود را خدمتگزار این مردم بدانند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار رحیم نوعی اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه در پنجمین سالگرد شهادت سرهنگ پاسدار، شهید مدافع حرم محمد حسین بشیری با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی مردم اصل هستند، گفت: مردم با همه سختی‌ها و توطئه‌های دشمنان همواره در این سال‌های پس از انقلاب، مقاومت و فرزندان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

نوعی اقدم افزود: مسئولان باید خود را خدمتگزار این مردم بدانند و برای رفع مشکلات آنان و جبران کمبود‌های گذشته بیشتر تلاش کنند.

او همچنین با اشاره به ایستادگی امام راحل در برابر زورگویی‌های آمریکا با اقتدا به امام حسین (ع) تأکید کرد: همه عزت و اقتدار کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

فرمانده مرکز آموزش شهید مدرس نیروی زمینی سپاه هم در این مراسم با بیان خاطراتی از شهید بشیری، گفت: این شهید بزرگوار از مجاهدانی بود که تکلیف گرا بود و صادقانه همه وجود خود را وقف خدا و دفاع از اسلام کرد.

سردار شیرالدین رضایی خواه افزود: شهید بشیری و همه شهدای مدافع حرم از فرزند و همسر و خانواده دل کندند و برای دفاع از حرم آل الله و محور مقاومت جان خود را فدا کردند.

در پایان این مراسم از مادر و همسر شهید بشیری تجلیل شد.

شهید محمد حسین بشیری ۲۲ آبان سال ۹۵ در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) در حلب سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
الف
۱۲:۲۹ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
ای شهید تورا درود - برایم عاکن