سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد تفاهم نامه ساخت یک باب مدرسه خیرساز در رامشیر

مدیر آموزش و پرورش رامشیر گفت: تفاهم نامه ساخت یک باب مدرسه روستایی با همت ورثه مرحوم محمد شریف تقی زاده برای نخستین بار در این شهرستان امضا شد.

علی شریفی، مدیر آموزش و پرورش رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آئین انعقاد تفاهم نامه ساخت مدرسه خیرساز روستایی برای نخستین بار در این شهرستان با حضور علی قربانی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان و ورثه مرحوم محمد شریف تقی زاده برگزار شد.

او با تقدیر از این اقدام خداپسندانه و طلب آمرزش برای مرحوم تقی زاده، افزود: بر اساس این تفاهم نامه یک باب مدرسه ۲ کلاسه با مساحت ۹۰ متر مربع در روستای ابوشنان سفلی ساخته می‌شود.

شریفی با بیان اینکه ساخت مدرسه صدقه جاریه‌ای است که ثواب ماندگار دنیوی و اخروی دارد، اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز با اقدامات عمرانی مروج فرهنگ مشارکت در جامعه هستند، به گونه‌ای که با اقدام معنوی خود سبب ارتقاء استاندارد‌های آموزشی در مناطق کم برخوردار روستایی می‌شوند.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه ساخت مدرسه خیرساز برای نخستین بار در شهرستان رامشیر انجام می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت سایر خیرین و نیکوکاران شاهد تداوم این رویداد‌ها باشیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.