سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب مسئول با سوء سابقه در خرمشهر ممنوع/کاسه صبر شهر لبریز شده

امام جمعه خرمشهر گفت: انتخاب مسئولان در این شهرستان بر اساس شایسته سالاری باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد عادلپور، امام جمعه خرمشهر در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه گفت: اگر هم تغییر و انتخابی قرار است انجام شود با در نظر گرفتن شایسته سالاری انجام شود و از انتخاب افرادی با سو سابقه جلوگیری شود چون خرمشهر دیگر توان آزمون و خطا را ندارد.

او افزود: اینکه در خطبه های پیشین نماز جمعه تغییر ساختار در شهرداری خرمشهر مطرح شد ، منظور اصلی از این تغییر ، تغیر رویکرد است و تغییر افراد ملاک نبوده است.

امام جمعه خرمشهر حق نظارت بر امور شهری را از حقوق مردم خواند و از شورای شهرخواست به عنوان منتخب مردم در این امور نظارت کافی را داشته باشد.

موضوع کمبود روشنایی در شهر از انتقادهای امام جمعه ی خرمشهردر این ادامه این خطبه ها بود که خواستار روشن شدن مناطق تاریک و معابر شد.

حجت الاسلام و المسلمین عادلپور با اشاره به تماس تلفنی خود با شهردار تهران بیان کرد: از او برای بازدید از خرمشهر دعوت شد و نماینده مردم خرمشهر  هم با شهردار تهران دیداری داشت ؛ بنا براین امید است همه باهم در دست هم بتوانیم خدمتی به شهروندان داشته باشیم.

امام جمعه خرمشهر با بیان قرار گرفتن در آستانه هفته ی بسیج، این نهاد را شجره ی طیبه ای خواند که امام خمینی (ره) با مهندسی دقیق به نظام و انقلاب هدیه کرده است.

او در ادامه خواستار  تبیین جایگاه بسیج در این هفته از متولیان شد.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.