سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام خبر داد؛

اجرای طرح سراسری عملیاتی مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان ایلام

سرهنگ کیانی از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مصرف کنندگان عمده سوخت قاچاق در استان ایلام خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سرهنگ مهدی کیانی  ،رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام اظهار داشت: در اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز، و به منظور مقابله هدفمند با پدیده قاچاق و شناسایی و کنترل فعالان قاچاق سوخت و در راستای پاکسازی مناطق آلوده و نا امن نمودن مسیر‌ها و محور‌های انتقال کالای قاچاق، طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز با اولویت سوخت به مدت ۷ شبانه روز با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و واحد‌های تابعه انتظامی استان به مرحله اجرا در آمد.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح مقدار ۲۴ هزار و ۶۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق کشف شد بیان داشت: ارزش ریالی کالای مکشوفه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بوده که ضمن تشکیل پرونده به همراه متهمان دستگیر شده جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام ادامه داد: در این راستا  ۴ فقره پرونده تشکیل، ۴ نفر متهم دستگیر و از تعداد ۳۱ واحد صنعتی بازدید و بازرسی به عمل آمد.

سرهنگ کیانی با بیان اینکه مقابله شبانه روزی با فعالیت غیر قانونی دلالان و قاچاقچیانی که باعث اخلال در نظام اقتصادی و جامعه می‌گردد، ادامه دار بوده عنوان داشت: پلیس امنیت اقتصادی با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهدداد و از مرم خواست چنانچه با فعالیت غیر قانونی این دسته از افراد مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.