سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کرمان:

مردم باید بهبود معیشت را در زندگی خود احساس کنند

امام جمعه کرمان گفت: دولت باید معیشت مردم را اولویت کاری خود قرار دهد و به گونه‌ای باشد که مردم تغییر و تحول را بر سر سفره‌های خود احساس کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در جمع نمازگزاران گفت: در زندگی نباید از هوا و هوس خود تبعیت کرد، هر کس در این محدوده وارد شد زندگیش را تباه خواهد کرد.

او افزود: هواپرستی انسان را از درک حقیقت دور می‌کندو در مسیر پیش رو از رضایت خداوند غافل است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی تصریح کرد: در هر مجلسی که نشستید و بوی هوا و هوس را درک کردید بایستی آن جلسه را بلافاصله ترک کرد.

امام جمعه کرمان ضمن تسلیت شهادت سه نفر از مجاهدان نیروی انتظامی در برخورد با اشرار گفت: این شهیدان جان خود را برای امنیت دادند

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در ادامه به سالگرد آیت الله جعفری نماینده سابق ولی فقیه در استان اشاره کرد و افزود: آیت الله جعفری سال‌ها در خطبه‌های نماز جمعه مردم را به دیانت و حفظ اخلاق و تقوا توصیه می‌کرد و خود هم در عمل و رفتار به این شکل بود.

او افزود: آیت الله جعفری از همان روز‌های اول در مسیر انقلاب و جنگ تحمیلی حضوری پر رنگ داشت، وی مردی بود که بصیرت را در ماموریت ذاتی خود تبیین می‌کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: وی در روز‌های سخت و شبه ناک با درایت خط امام را برای مردم تبیین میکرد.


او ضمن تبریک هفته بسیج به دلاورمردان بسیجی گفت: حضور نیرو‌های بسیجی و قدرتی که آن‌ها به تصویر می‌کشند دیدنی و شنیدنی است این قدرت بسیجیان را در در حرکت چند روز گذشته در خصوص ناو غول‌پیکر آمریکایی در مقابل قایق‌های کوچک بسیجیان ایرانی دیدیم.

امام جمعه کرمان افزود: تصاویر عظیمت این رخداد جهانی را جهانیان به عینه دیدند و لمس کردند.

او گفت: بسیج در همه حوزه‌هایی که انقلاب و نظام نیاز داشته باشد حضور دارد و نگاه بسیج در همه جا ساری و جاری است.

نماینده، ولی فقیه در استان در ادامه به دولت انقلابی و خدمتگزار اشاره کرد و افزود: این دولت بایستی معیشت مردم را در اولویت کاری خود قرار دهد و به گونه‌ای باشد که مردم این تغییر و تحول را بر سر سفره‌های خود احساس کند.

او افزود: نیرو‌های جهادی دلداده انقلاب اهل کار باید در رده‌های مختلف دولت قرار گیرند تا مجموعه هماهنگ و همدل به امور مردم رسیدگی کند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: نماز جمعه ، هفته بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.