سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در کرمانشاه/کشف تعداد زیادی کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در کرمانشاه و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سمین فلاحی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر فعالیت دو توزیع کننده مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرو عامل توزیع مواد مخدر در شهرک حافظیه شده و نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به دستگیری دو سرنشین خودرو که یک زن و یک مرد بودند، افزود: در بازرسی از خورو ۱۶ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

 فلاحی از معرفی عاملان توزیع مواد مخدر به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد .

کشف کالای قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی استان از کشف تعداد زیادی کالای قاچاق شامل تلویزیون، ساعت مچی و وسایل الکترونیکی به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان پاوه خبر داد.

علی اکبر جاویدان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی پاوه حین گشت زنی در محور نوسود به نودشه به دو دستگاه وانت نیسان و تویوتا که با سرعت زیادی در حرکت بودند، مشکوک شدند.

او افزود: پس از بی توجهی رانندگان خودرو‌های مذکور به فرمان ایست پلیس، ماموران با طی کردن مسافتی نسبت به توقیف هر دو خودرو اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی از خودرو‌ها ۶ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی ۵۵ اینچ، ۱۰۰ عدد ساعت مچی هوشمند، ۹ دستگاه تجهیزات کامل دوربین مداربسته و ۱۲ دستگاه دی وی آر و وای فای کشف شد.

 جاویدان ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.