سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه سازی مطالبه گران و استمرار مطالبات به حق مردم در فارس

دبیر مجمع مطالبه‌گران فارس به اهداف و عملکرد‌های اصلی مجمع مطالبه گران استان اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین اقدام ما در این مجمع، شبکه سازی مطالبه گران و استمرار مطالبات به حق مردم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین کشتکار دبیر مجمع مطالبه‌گران فارس در مجمع مطالبه‌گران شهرستان اقلید با بیان اینکه مجمع‌های مطالبه گری هر شهرستان علاوه بر مرکز شهرستان، در سایر شهر‌ها نیز تشکیل خواهد شد، گفت: اعضای این مجمع‌ها طی برگزاری یک انتخابات از بین افراد شایسته برگزیده خواهند شد و سپس یکی از اعضای این مجمع به عنوان دبیر و نماینده مطالبه گران آن شهر انتخاب خواهد شد.

او، به اهداف و عملکرد اصلی مجمع مطالبه گران استان هم اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین اقدام ما در این مجمع، شبکه سازی مطالبه گران و استمرار مطالبات به حق مردم است. در این راستا تلاش خواهیم کرد تا مطالبات به هنگام و در زمان مشخص انجام شود.

کشتکار با بیان اینکه در زمینه آموزش افراد و مطالبه گران باید اقدامات مؤثری انجام شود، گفت: یکی از برنامه‌های متداول ما در مجمع مطالبه گران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مطالبه گران است تا مطالبه گران با تخصص و دانش حقوقی بیشتری، به مطالبه گری بپردازند.

او اظهار کرد: مطالبات پس از بررسی و اقدامات و برنامه ریزی‌های اولیه، باید رسانه‌ای شود و در این راستا از همه رسانه‌ها و اصحاب قلم خواهشمندیم تا در این راستا همراه و صدای ما باشند، تا استان فارس به اهداف خود در زمینه پیشرفت و توسعه برسد.

نارضایتی مردم از نظام، به واسطه ادارات است 

حجت‌الاسلام افشار، دبیر مجمع ملی مطالبه گران فرهنگی نیز در این جلسه با بیان احادیثی از امیرالمومنین (ع) به اهمیت مطالبه گری پرداخت و عنوان کرد: مسئولی حق ندارد به شخص مطالبه گر بگوید این مسائل به تو مربوط نیست.

امام جمعه شهر اقلید نیز در این جلسه به مطالبات برخی مردم و کشاورزان اشاره کرد و گفت: بین ۵۰ تا ۷۰ درصد نارضایتی مردم از نظام، به واسطه ادارات است و اگر همه مسئولان به خوبی پاسخگویی ارباب رجوع باشند، بسیاری از این مشکلات حل می‌شود.

حجت‌الاسلام طالبی افزود: مطالبات زیادی از مسئولان شهر انجام داده‌ایم. در ابتدا به خود آن مسئول تذکر داده‌ایم و اگر توجه نکردند، در خطبه‌های نماز جمعه حرف دل مردم را می‌زنیم.

فرماندار شهرستان اقلید نیز از همراهی با مجمع مطالبه‌گران خبر داد و گفت: حل مشکلات هر شهر نیازمند مطالبه گری توسط خود مردم است و ما با مطالبه گری اصولی مردم، همراهی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.