سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرارگاه زمستانی آماده خدمت‌رسانی به هموطنان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : قرارگاه زمستانی با همه امکانات، ناوگان ماشین‌آلات و آماده‌باش راهداران، آماده خدمت‌رسانی به هموطنان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : پیش‌بینی‌ها، حاکی از این است که امسال بارش‌های بیشتری نسبت به مدت مشابه پارسال داشته باشیم از این رو به دلیل شروع زود هنگام بارش‌ها، قرارگاه زمستانی تشکیل شده است.

او با اشاره به فعالیت ۴۳ راهدارخانه ثابت و سیار در استان کرمانشاه، گفت : تعداد ۵۴۰ نفر راهدار در ۳۵ راهدارخانه ثابت و هشت راهدارخانه سیار به صورت شیفت بندی، آماده پشتیبانی و انجام عملیات برف روبی در جاده‌های استان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه افزود: امسال با کمبود نیرو و ماشین آلات روبرو هستیم، ولی تمام تلاش مان را خواهیم کرد که با آمادگی کامل و شرایط سخت زمستانی، با بکارگیری علم، تجربه و تمامی امکانات بتوانیم خدمات مطلوبی به کاربران جاده‌ای ارایه کنیم.

او افزود: تعداد ماشین آلات راهداری در نظر گرفته شده برای طرح زمستانی راهداری، ۴۸۰ دستگاه است که در صورت نیاز بکارگیری خواهد شد.

کرمی گفت: ۲۰ هزار تن شن و نمک در راهدارخانه‌های استان، برای انجام عملیات برف روبی ذخیره شده است.

او با بیان اینکه، پیش بینی و آماده کردن راهدارخانه ها، تجهیزات و ماشین آلات، نیرو‌ها و مواد و مصالح مصرفی برای انجام عملیات راهداری زمستانی از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: این آماده سازی در قالب تعمیر، راه اندازی ماشین آلات راهداری زمستانی و بهسازی راهدارخانه‌ها صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه افزود: در راهدارخانه‌های استان مکانی برای استقرار مسافران در راه مانده با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی درنظر گرفته شده است.

او از مسافران خواست؛ پیش از سفر از طریق تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای که بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است، اطلاعات آخرین وضعیت راه‌های کشور را دریافت کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.