سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف ۴۸ تن مواد خوراکی قاچاق در سیستان وبلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۴۸ تن مواد خوراکی قاچاق در عملیاتی همزمان درایست و بازرسی شهید یداللهی شهرستان دشتیاری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با محتکران و متخلفان اقتصادی، ماموران پلیس آگاهی و ایست و بازرسی شهید یدالهی شهرستان دشتیاری هنگام کنترل تردد خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی چابهار-دشتیاری به طور همرمان به ۲ دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو‌ها در بازرسی از آنان مقدار ۲۳ تن روغن نباتی خوراکی و همچنین ۲۵ تن شکر قاچاق و فاقد مجور قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامیسیستان و بلوچستان  با اشاره به اینکه ارزش اقلام قاچاق کشف شده بنابر اعلام کارشناسان اداره گمرک ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

همچنین روز گذشته با تلاش ماموران انتظامی شهرستان راسک و در راستای طرح تشدید مقابله با کالای قاچاق ۲۲ تن روغن نباتی قاچاق در بازرسی از تریلی کشف شد.

فرمانده انتظامیسیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارشناس اداره گمرک ارزش این محموله را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گفته سردار طاهری؛ در این رابطه خودروی تریلی توقیف و راننده متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.