سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان در نخستین جشنواره مطبوعاتی شهد رسانه

خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز خوزستان در نخستین جشنواره مطبوعاتی شهد رسانه خوش درخشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نخستین جشنواره مطبوعاتی شهد رسانه در بخش‌های سرمقاله و یادداشت، گزارش، مصاحبه، خبر و تیتر و همچنین ۲ بخش ویژه شامل؛ کرونا و سردار سلیمانی با همت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان، خانه مطبوعات و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار شد و خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز خوزستان با کسب ۲ مقام در بخش تیتر و گزارش مکتوب خوش درخشید.

در بخش سردار سلیمانی کوثر کریمی، علی نواصر و حدیث کریمی به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند، همچنین در بخش کرونا نیز زهرا رضاپور، کوثر کریمی و مرتضی آژند در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش تیتر نیز ملیحه گریزی نسب مقام اول را از آن خود کرد و پدارم طاهری و مرتضی آژند به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند، همچنین در بخش گزارش مکتوب کوثر کریمی، ملیحه گریزی نسب و شهرزاد امیری به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

براساس این گزارش؛ بخش یادداشت یکی دیگر از محور‌های این جشنواره بود و سمیه غافلی، مرتضی آژند و احسان سپهوند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند، همچنین در بخش خبر نیز مقام‌های اول تا سوم به ترتیب از آن شایان حاجی نجف، محمدرضا بنوره و دلال شهبازی شدند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.