سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر شتاب هر چه بیشتر تکمیل زیرساخت‌های چابهار

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشورگفت: برنامه ریزی برای توسعه صنعتی و زیرساختی چابهار رقم خورده است، اما باید شتاب بیشتری پیدا کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور  در سفر به سواحل مکران با بیان این مطلب گفت: مردم چابهار مشکلات زیادی دارند که رسیدگی به این مشکلات در دستور کار است.

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در روز گذشته، در اولین روز از سفر دو روزه به این استان با حضور در مزار شهدای گمنام منطقه آزاد چابهار ضمن تجدیدمیثاق با آرمان‌های انقلاب به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

وی در این سفر از مجتمع فولاد و پتروشیمی مکران منطقه آزاد چابهار بازدید و از نزدیک با مدیران این صنایع گفتگو کرد.

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی همچنین از بزرگراه در حال احداث چابهار - کنارک دیدن کرد.

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق ویژه و اقتصادی کشور همچنین عصر روز گذشته از طرح هزار واحدی ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و حاشیه‌نشینان چابهار دیدن کرد.

سعید محمد در بازدید از محلات میرآباد و مرادآباد نسبت به ساماندهی هرچه زودتر وضعیت‌حاشیه‌نشینان تاکید کرد.

سعید محمد مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شب گذشته نیز با حجت‌الاسلام سیدمحمدموسوی امام جمعه اهل تشیع شهرستان چابهار و مولوی عبدالرحمان ملازهی امام جمعه اهل سنت چابهار دیدار و گفتگو کرد.

بازدید از بندر اقیانوسی شهید بهشتی چابهار و نقطه منفصل مرز ریمدان بین ایران و پاکستان از دیگر برنامه‌های امروز مشاور رییس جمهوری در چابهار است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.