سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۳ سارق مسلح و کشف ۱۰ فقره سرقت مسلحانه در نیکشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از دستگیری ۳ سارق مسلح و کشف ۱۰ فقره سرقت، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مقادیری مهمات جنگی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ محمود رضا صادقی فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر بیان داشت: در پی وقوع سرقت‌های مسلحانه در محور‌های مواصلاتی "نیکشهر به ایرانشهر"، شناسایی سارقان و اقدامات عملیاتی جهت دستگیری آن‌ها در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی نیکشهر قرار گرفت.

وی افزود: با حضور میدانی پلیس آگاهی و ماموران انتظامی درسطح حوزه استحفاظی، حین کنترل محور‌های مواصلاتی واقع در محور پیپ به تنگه سرحه یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ نقره‌ای با سه سرنشین را شناسایی قرار داده، و به صورت نامحسوس اقدام به تعقیب و مراقبت آنان نموده و سرانجام خودرو مورد نظر در معابر فرعی یکی از روستا‌های نیکشهر متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، در نهایت ماموران با تلاش‌های اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی طی شناسایی سارقان مسلح، در اقدامی ضربتی و هدفمند، هر سه نفر آنان دستگیر و یک قبضه سلاح کلت کمری و ۳ عدد فشنگ جنگی به همراه یک قبضه سلاح سرد کارد که به صورت ماهرانه‌ای در کیسه ذرت بلال جاساز شده بود کشف و ضبط گردید.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بازجویی علمی کارآگاهان افراد دستگیر شده به ۱۰ فقره سرقت مسلحانه گوشی همراه و موتورسیکلت از شهروندان در نیکشهر و شهرستان‌های همجوار اعتراف نموده و ضمن تشکیل پرونده، این افراد جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی نیکشهرخاطر نشان کرد: پلیس شهرستان قاطعانه و با اقتدار با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند و هرگز اجازه نخواهد داد، افرادی هنجار شکن آسایش و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند

انتهای پیام./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.