سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان با رویکرد "امر به معروف و نهی از منکر" آغاز شد

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان گفت: بخش ویژه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان به "امر به معروف و نهی از منکر" اختصاص دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، پوریا یاسینی  دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان با همت سازمان بسیج رسانه برگزار می‌شود اظهار داشت: دبیرخانه هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در استان سیستان و بلوچستان از تا پایان آذرماه پذیرای آثار خبرنگاران استان است.

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه خبرنگاران این استان در دوره‌های گذشته جشنواره آثار بسیار خوب رسانه‌ای تولید کرده‌اند، گفت: هفتمین این جشنواره در ۶ قالب گزارش، عکس، موشن گرافی، گزارش ویدیوئی، یادداشت، مقاله و تیتر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: محور‌های این جشنواره شامل "جهش تولید، ظرفیت‌های کشاورزی استان، حقوق شهروندی، بصیرت و دشمن‌شناسی، آسیب‌های اجتماعی، بیانیه گام دوم انقلاب، کمک مومنانه، مدافعان سلامت و شهدای رسانه‌ای استان" است.

یاسینی تاکید کرد: امسال و برای اولین بار با مشارکت معاونت مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان، بخش ویژه امر به معروف و نهی از منکر به این جشنواره افزوده شده که اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را در این بخش ارسال کرده و از سوی این ستاد هدایای نقدی و تندیس جشنواره را دریافت کنند. اصحاب رسانه‌های استان می‌توانند محتوای تولیدی خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به نام کاربری aboozarsb@ و یا شماره ۰۹۳۹۴۸۵۴۵۷۷ ارسال کنند.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان گفت: تقویت تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش‌آفرینی برای بسیجیان رسانه‌ای دغدغه‌مند، شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده در رسانه‌های سراسری، تربیت کادر خبری فنی بسیجی، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی و جریان‌سازی رسانه‌ای از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است و برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری راه می‌یابند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.