سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیبی: در یک بازی سخت و درگیرانه پیروز شدیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره بازی تیم خود مقابل نفت مسجدسلیمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی داریم. نیمه اول به بچه‌ها گفتم به خاطر این که زودتر به گل برسیم، نباید شکل بازی را از دست بدهیم؛ اما از این که در این بازی سخت پیروز شدیم، خوشحال هستم و به همه مردم اراک تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: برنامه دیگری برای رسیدن به منطقه خطر حریف داشتیم، اما عجولانه کار کردیم. نیمه دوم با صحبت‌هایی که داشتیم، بهترین بازی ما در این مدت بود. از بچه‌ها تشکر می‌کنم که باصبر و حوصله کار‌هایی که گفتیم را انجام دادند. نفراتی که فرستادیم خوب کار کردند و یک بازی منطقی ارائه کردیم.

سرمربی آلومینیوم اراک ادامه داد: من از بازیکنان و کاپیتان تیم تشکر می‌کنم. در بین بازیکنان ما همدلی به وجود آمده و کاپیتان تیم یکی از بازیکنانی است که در این چند سال دیده‌ام به خوبی تیم را هدایت و حمایت می‌کند. وحدت و یکدلی که در تیم است، امیدوارم حفظ شود و شرایط را همین طور ادامه دهیم.

خطیبی با بیان این که نباید انتظارات را از تیم بالا برد، تصریح کرد: خواهش می‌کنم از این به بعد انتظارات را بالا نبریم؛ چون در غیر این صورت شرایط همان می‌شود که در نیمه اول دیدیم. اجازه دهیم بازیکنان کار خودشان را انجام دهند و آرامش داشته باشند. در این صورت می‌توانند خوب کار کنند.

وی درباره شرایط روانی بازیکنان تیمش، یادآور شد: ما هفته به هفته جلو می‌رویم؛ تا فردا خوشحالیم و از فردا برای بازی هفته بعد تلاش می‌کنیم. قطعا روی شرایط خوب روانی بازیکنان هم کار خواهیم کرد. اتفاقی نیفتد همین روند را ادامه می‌دهیم.

سرمربی آلومینیوم اظهار داشت: در تیم همان طور که گفتم یکدلی وجود دارد. وقتی بازیکنی اشتباه می‌کند، بازیکن دیگر جبران می‌کند. همین باعث می‌شود شرایط به هم نریزد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.