سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ورزش خبر داد؛

حل مشکل اشتغال قهرمانان المپیک و پارالمپیک

سجادی گفت:مشکل استخدام قهرمانان المپیک و پارالمپیک در آخرین دیدار آنها با مقام معظم رهبری و با دستور رئیس جمهور حل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در رامسر درباره اشتغال ورزشکاران و قهرمانان، گفت: در آخرین دیدار قهرمان المپیک و پارالمپیک با مقام معظم رهبری، درخواستی از سوی یکی از قهرمانان درباره اشتغال مطرح شد و ۲۴ ساعت بعد از درخواست، در جلسه هیئت دولت، رئیس جمهور دستوری در این بخش دادند و اکنون مشکل استخدام قهرمانان ورزشی در المپیک و پارالمپیک حل شده است.

او با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه کاره در حوزه ورزش، افزود: شرکت توسعه و تجهیز، ۲۷۰ پروژه بزرگ و سنگین ورزشی را در دست احداث دارد و این طرح‌ها به صورت نیمه تمام در حال پیگیری بوده که برخی ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سجادی با عنوان اینکه طبق برنامه ریزی بین ۳۰ تا ۳۵ پروژه بزرگ تا پایان سال تکمیل می‌شود، گفت: ۴ هزار و ۱۰۰ پروژه سبک نیز با اعتبارات ملی و استانی از سوی دفتر فنی و مهندسی وزارت ورزش در حال پیگیری و تکمیل است.

او افزود: ورزش و جوانان مازندران با همکاری فدراسیون دو ومیدانی، گردهمایی ارزشمندی برای دوومیدانی کشور ترتیب دادند که قرار است سمینار بررسی راهکار‌های توسعه دوومیدانی با حضور اندیشمندان، صاحبنظران و پیشکسوتان در رامسر شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت:  یک برنامه دو و میدانی روز جمعه به مسافت ۶ کیلومتر در رامسر برگزار می‌شود.

سجادی  با هدف حضور در همایش بزرگ دوی خیابانی، وارد رامسر در غرب مازندران شد.

همایش بزرگ دوی خیابانی به مناسبت گرامیداشت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید شاخص جامعه ورزش کشور شهید حسن فقیهی جویباری و دکتر لطفی پور رئیس فقید فدراسیون پزشکی ورزشی به مدت ۲ روز در رامسر برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.