سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش تجلیل از خادمان مکتب هنری شیراز

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان فارس گفت: همایش تجلیل از خادمان مکتب هنری شیراز در رواق هنر فرهنگستان هنر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هادی شه‌ دوست شیرازی مدیر کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان فارس در همایش تجلیل از خادمان مکتب هنری شیراز بیان کرد: از مفاخر هنری شیراز در حوزه صنایع‌دستی تجلیل و کارگاه‌های تجربه محور هنر‌های سنتی و صنایع‌دستی در رواق هنر فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: این همایش شامل ۲ بخش کارگاهی و تجلیل از خادمان مکتب هنری شیراز است که برگزاری بخش کارگاهی آن به مدت سه روز، از جمعه ۲۸ آبان تا یکشنبه ۳۰ آبان از ساعت ۱۰ تا ۱۶ در رواق هنر فرهنگستان هنر است و بخش تجلیل از هنرمندان در روز شنبه ۲۹ آبان ساعت ۱۰ با حضور هادی سیف پژوهشگر حوزه هنر‌های سنتی، مدیران و مسئولان و هنرمندان حوزه هنر‌های سنتی در تالار ایران فرهنگستان هنر برگزار می شود.

شه‌ دوست شیرازی ادامه داد: در این همایش دستاورد‌های پژوهشی و نشر کتاب از سوی دبیرخانه شهر جهانی صنایع‌دستی شیراز معرفی می شود.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان فارس افزود: بخش کارگاه‌های تجربه محور هنر‌های سنتی و صنایع‌ دستی با حضور هنرمندان و پیشکسوتان شهر شیراز در رشته‌های خاتم، منبت، قلم‌زنی، دواتگری، گره چوب، حجاری سنتی، کاشی نگاری سنتی، نگارگری، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی همراه است.

او اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، پایین‌تر از چهار راه طالقانی، شماره ۱۵۵۲، مراجعه کنند.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: همایش ، مکتب هنری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.