سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکونام: هوادار تیم با کیفیتی است / دروازه بان تیم ملی سوریه هم به من پیشنهاد شد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره مسابقه فردای تیم خود مقابل هوادار توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی مقابل هوادار تهران در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر اظهار کرد:چون امروز اولین کنفرانس من است دوست دارم از هواداران عزیز بخواهم که برای حمایت از تیم همه با هم، متحد شویم که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. چون ۲ فصل پیاپی توانستیم ثمره این با هم بودن را بگیریم.

سرمربی فولاد ادامه داد: نکته‌ای که خیلی مهم است و یکی از مشکلات اصلی ماست این است که مصدوم‌هایی که از قبل داشتیم شرایط ایده آلی ندارند و مقداری کوتاهی هم در مورد بازیکنان صورت گرفته و کادر پزشکی ما باید بهتر عمل می‌کردند و مصدوم‌های ما هنوز شرایط ایده آل برای مسابقه ندارند که بخواهیم فردا از آن‌ها استفاده کنیم.

او افزود: شرایط تیم در کل خوب است و متاسفانه تنها ایراد کارمان و شرایطی که داریم این است که بازیکنانی که مصدوم بودند شرایط ایده آلی ندارند و بازیکنانی که هستند قطعا بهترین عملکرد را خواهند داشت تا بتوانیم فردا به موفقیت برسیم.

نکونام درباره تیم هوادار عنوان کرد: اول به دوست خودم رضا عنایتی بابت داشتن چنین تیم خوبی تبریک می‌گویم. می‌دانم کار در لیگ یک و تیم بالا آوردن سخت است مخصوصا اینکه سال گذشته خودش تنها بود و ما با هم در ارتباط بودیم. کار سخت و بزرگی را انجام داد و به او و مجموعه هوادار تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: بازی‌های این تیم را که نگاه می‌کنیم می‌بینیم تیم با کیفیتی هستند؛ مخصوصا بازی با سپاهان. وقتی نگاه می‌کنیم می‌بینیم با کیفیت هستند و موقعیتی به تیم حریف نداده‌اند. با پنج دفاع واقعا خوب دفاع می‌کنند و تیمی هستند که سعی می‌کنند از تک موقعیت‌ها و ضد حمله‌ها استفاده کنند. شرایط دفاعی تیمشان فوق العاده سخت گیر هستند و خوب کار می‌کنند و در ضد حمله هم خطرناک هستند. بازی هایشان را آنالیز کردیم و شناخت کافی از تیمشان داریم و امیدوارم فردا بازیکنان بهترین عملکردشان را داشته باشند و بتوانیم به موفقیت برسیم.

سرمربی فولاد درباره جذب دروازه بان خارجی توضیح داد: من روزی که آمدم یک روز مانده بود نقل و انتقالات به پایان برسد. دروازه بان تیم ملی سوریه هم به من پیشنهاد شد، ولی من به احسان مرادیان اعتماد کامل دارم. سال گذشته هم در جام حذفی برای ما بازی کرد و تا فینال هم کنار هم بودیم و شناخت کامل از هم داریم. برای من مربی ساده‌ترین کار این است که بگویم بازیکن را می‌خواهم و بعد هم اگر خواستم به او بازی بدهم، ولی با توجه به مبلغی که می‌خواست و شرایطی که داشت به نظر من احسان مرادیان کاملا گلر آماده و خوبی است و نیاز نداریم بخواهیم پول بیهوده‌ای برای گرفتن بازیکنی که بهتر از او را داریم خرج کنیم.

نکونام ادامه داد: یک دروازه بان برزیلی مد نظر من بود، ولی به هر حال، چون سه خارجی ما پر بود نمی‌توانستیم کاری انجام بدهیم. بازیکن داخلی هم که بتواند در حد نام فولاد باشد واقعا نیست. فولاد باید بازیکنانی جذب کند که یا آینده درخشانی داشته باشند یا بازیکنانی باشند که در حد نام فولاد باشند که تصمیم گرفته شد شرایط را حفظ کنیم برای نیم فصل که ان شاالله بازیکنان باکیفیتی بگیریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.