سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجیدی: بازی سختی برابر نساجی خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی سختی برابر نساجی در دیدار فردا خواهیم داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بازی مقابل نساجی گفت: هدف ما در بازی فردا کسب ۳ امتیاز است، اما می‌دانیم برای رسیدن به هدفمان بازی سختی را در پیش رو داریم.

مجیدی ادامه داد: امیدوارم همه فردا نظاره گر یک بازی زیبا باشند.

او افزود: در ۲ هفته گذشته شرایط تیم و فنی، کادر فنی را امیدوار کرده است. بچه‌ها با انگیزه خوب تمرین می‌کنند و باید بگویم برای انتخاب بازیکنان از میان ۲۲ نفر با مشکل روبرو هستیم. تمامی بازیکنان در یک سطح قرار دارند. با بازیکنانم صحبت کردم و باید برای حفظ صدر نشینی تمرکز لازم را داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم با تلاش بچه‌ها نتیجه خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به تیم نساجی علاقه مند هستم، چون این تیم برای شهر مردم قائمشهر یعنی سرزمین پدری خودم است. جا دارد از مرحوم دست نشان یاد کنم و در قدیم به که کودک بودم همراه پسر عمو هایم به استادیوم نساجی می‌رفتم و بازی‌های این تیم را از نزدیک تماشا می‌کردم. در جریان شرایط تبم نساجی نیستم. اما این تیم خوب است و بازی‌های نساجی را آنالیز کردیم. در مصاحبه قبلی گفتم در زمینی که بازی کردیم اصلا شرایط خوبی حاکم نبود. حال سازمان لیگ نسبت به این موضوع بی تفاوت است را نمی‌دانم، اما در آن زمین فوتبال نمی‌شد بازی کرد. امیدوارم مسئولان به شرایط زمین‌های بازی دقت کنند و زمین‌هایی را انتخاب کنند که شرایط بازی در آن‌ها وجود داشته باشد.

او درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: خوشبختانه مصدوم نداریم. وریا غفوری به دلیل سرماخوردگی در بازی فردا حضور نخواهد داشت.

مجیدی درباره رقابت حسین حسینی و رشید مظاهری گفت: درباره اینکه دروازه بان اول تیم فردی است اجازه دهید در بازی فردا مشخص شود، اما ما در حال حاضر ۳دروازه بان داریم که از بهترین‌ها هستند. هر یک از آن‌ها که شرایط بهتری داشته باشد از آن بهره می‌بریم.

او درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران گفت: شرایط تیم ملی بسیار خوب است و بازیکنان خوبی داریم. اسکوچیچ نتایج خوبی را گرفته و باید حمایت از تیم ملی و سرمربی انجام شود.

مجیدی درباره تبلیغات محیطی گفت: من بی اطلاع هستم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.