سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصناف متخلف گچساران زیر ذره بین بازرسان نظارتی

رئیس اداره نظارت و بازرسی بر اصناف گچساران گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴۰ هزار مورد بازرسی از اصناف این شهرستان انجام شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید ناصر حسینی رئیس اداره نظارت و بازرسی بر اصناف گچساران گفت: ۶۶۲ واحد صنفی متخلف در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌ های کرونایی تاکنون پلمب شدند.

او با بیان اینکه همکاری بازاریان برای مقابله با ویروس کرونا در زمینه شیوه نامه های بهداشتی قابل تقدیر است، گفت: در این تعداد بازرسی ها۹۰۰ صنف متخلف شناسایی شد.

حسینی ابراز کرد: بازرسان روزانه در ۲ نوبت صبح و عصر بر نحوه عملکرد اصناف از جمله رعایت شیوه نامه های بهداشتی، شناسایی اصناف متخلف و تذکر در خصوص رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا فعالیت دارند.

او تصریح کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون هزارو ۱۰۱ گشت مشترک بازرسی در این شهرستان انجام شده است.

حسینی گفت: هشت هزار مورد بازرسی امسال بر نحوه عملکرد اصناف از جمله رعایت شیوه نامه های بهداشتی و شناسایی اصناف متخلف در بازار این شهرستان انجام شد.

او ادامه داد: نیمی از این بازرسی ها در زمینه اجرای طرح محدودیت‌های ناشی از کرونا در بازار این شهرستان انجام شد.

حسینی بیان کرد: ۲۸۰ تن متخلف بازاری در این طرح شناسایی و با تکمیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند که رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی ، درج نشدن قیمت و گرانفروشی از جمله این تخلفات بوده است.

او ادامه داد: پس از شناسایی واحدهای متخلف در ابتدا به آن ها تذکر و اخطار داده می‌شود اما چنانچه این مساله تکرار شود، پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود.

هم اکنون  هشت هزارو ۵۸۸ واحد صنفی در این شهرستان عضو اتاق اصناف هستند که از این تعداد بیش از چهار هزارو ۲۳۴ واحد صنفی دارای پروانه کسب می باشند.

تعداد اتحادیه‌های صنفی شهرستان گچساران ۲۵ مورد است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.