سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار رهاورد سفر رئیس جمهور به فارس

در جریان سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به فارس مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت اجرا و مرمت طرح‌های آبخیزداری به شهرستان قیروکارزین مصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجاهد مهدی علیشاهی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، طرح‌های آبخیزداری این شهرستان در ردیف طرح‌های دارای اعتبار مصوبات هیئت دولت قرار گرفت.

او گفت: میزان ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت مرمت و بازسازی و اجرای پروژه‌های آبخیزداری مناطق سم دلدل، تنگ سرآسیاب، دره آغارحیمی و تنگ خرزهره اختصاص یافته است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین با اشاره به جذب این اعتبار و حل و فصل بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی این شهرستان بویژه ایجاد اشتغالزایی بر ضرورت اجرای طرح‌های آبخیزداری تاکید کرد و گفت: این طرح‌ها ضمن حفاظت از منابع آب و خاک، نقش مهمی در بهبود تولید و رونق فعالیت کشاورزان نیز دارد.

علیشاهی همچنین جلوگیری از فرسایش خاک، جلوگیری از هدر رفت آب‌های سطحی وبهبود وضعیت مراتع را از جمله دیگر اهداف مورد انتظار اجرای این پروژه‌ها عنوان کرد.

او اظهار امیدواری کرد: با پیگیری و اجرای مصوبات هر چه زودتر شاهد انجام این طرح‌ها و شکوفایی و توسعه بیشتر شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.