سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأمین هزینه‌های مدارس با کمک انجمن اولیاء و مربیان

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: انجمن اولیاء و مربیان مدارس نقش مهمی در اجرای هرچه بهتر امور مدارس دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، موحدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در نشست مسئولین سازمان دانش‌آموزی ادارت و نواحی استان با اشاره به فعالیت‌های مختلف سازمان دانش آموزی گفت: ما باید تلاش کنیم تا سطح شناخت دانش آموزان و همکاران را نسبت به این فعالیت‌ها و تشکل‌ها بالا ببریم تا استقبال بیشتری از سوی دانش‌آموزان صورت گیرد و دانش‌آموزان ما علاوه بر تحصیل وارد فعالیت‌های اجتماعی شوند.

او در ادامه افزود: امروز علاوه بر شورای دانش آموزی مدارس، انجمن اولیاء و مربیان و مربیان مدارس هم نقش مهمی در اجرای هرچه بهتر امور مدارس دارند وحتی آن‌ها می‌توانند در تأمین هزینه‌های مدارس مشارکت کنند و نقش به سزایی را ایفا کنند.

حسینعلی ملانوری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هم با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: در این سند اهمیت مسائل پرورشی بسیار بیشتر از مسائل آموزشی است، چون این سند دارای ۶ ساحت است که ۵ ساحت آن حول موضوعات پرورشی است و تنها یک ساحت آن برای موضوعات آموزشی است.

ملانوری بیان داشت: ما برای اجرایی کردن هر چه بهتر این سند باید دست به دست هم بدهیم و تلاش کنیم تا تمام ساحت‌های سند یاد شده به بهترین نحو ممکن محقق به ثمره آن نصیب دانش‌آموزان شود.

منصور کریمی، رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد نیز گفت: تشکل‌های دانش آموزی برای شکوفا شدن دانش آموزان از ابتدای نوجوانی بسیار حائز اهمیت است لذا مسئولین مربوطه می‌بایست مدیران و معاونین پرورشی مدارس را ترغیب کنند تا حداکثر دانش آموزان را عضو این تشکل‌ها کنند.

او فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی را بسیار متنوع دانست و عنوان کرد: دانش آموز باید با توجه به علاقه انتخاب کند که در کدام حوزه شروع به فعالیت کند.

رونمایی از پوشش جدید مربیان و مسئولین و غیره از سوی رئیس سازمان دانش‌آموزی و تقدیر از شهرستان‌های برتر در حوزه انجام فعالیت‌های سازمان دانش آموزی از دیگر برنامه‌های این نشست یک روزه بود.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.