سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد:

دوشنبه‌های ورزش کارگری در واحد‌های تولیدی نهادینه شود

فلاحتی گفت: حفظ و صیانت از نیروی کار با ایجاد شادابی و نشاط از طریق ورزش باید با همکاری واحد‌های تولیدی برای کارگران دنبال شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد ضمن بازدید از مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان، گفت: برگزاری اولین المپیاد ورزش کارگری رویداد فرخنده‌ای است که در واحد‌های تولیدی به همت همکاران مجموعه در حال پیگیری است.

او برگزاری دوشنبه‌های ورزش کارگری در واحد‌های تولیدی و همراهی و همکاری کارفرمایان را ارزشمند دانست و تاکید کرد: حفظ و صیانت از نیروی کار با ایجاد شادابی و نشاط از طریق ورزش و مباحث فرهنگی باید با همکاری واحد‌های تولیدی برای کارگران دنبال شود و برنامه دوشنبه‌های ورزش کارگری به عنوان یک فعالیت ورزشی در واحد‌های تولیدی نهادینه شود.

فلاحتی با بیان اینکه مباحث فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران و خانواده‌های آن‌ها از جمله برنامه‌هایی است که با جدیت باید دنبال شود افزود: به علت کرونا و تعطیلی طولانی مدت اماکن ورزشی، مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران دچار کسری بودجه شدید شدند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد تصریح کرد: نیاز‌های فعلی و آینده مجموعه‌ها باید اولویت بندی شود و برای ارتقاء آن‌ها با برنامه ریزی اقدام کرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.