سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه های محرومیت زدایی سپاه الغدیر در یزد

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد گفت: هزار و ۵۰۰ برنامه برای طرح محرومیت زدایی در استان تدارک دیده شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ علی نوری زاده معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر یزد گفت: هفته بسیج امسال با اجرای هزار و ۵۰۰ برنامه در رده‌های مختلف پایگاه‌های مقاومت، سازمان‌های بسیج و بسیج اقشار همراه است.

او بیان کرد: اولین هفته بسیج در استان یزد روز شنبه ۲۹ آبان ماه با شعار بسیج اقتصاد مقاومتی با برگزاری جلسه تفسیر قرآن با حضور نماینده ولی فقیه و مدیران استان در حسینیه ثارالله به وسیله معاونت فرهنگی هنری سپاه الغدیر آغاز می‌شود.

سرهنگ نوری زاده گفت: دومین روز هفته بسیج، علم و پژوهش نام دارد که در این روز برنامه‌های شاخصی مانند جشنواره جهادگران علم و فناوری، رزمایش اقتدار جهادگران، افتتاحیه پروژه‌های مهندسی سپاه و طرح‌های محرومیت زدایی به وسیله سازمان علمی و پژوهشی و بسیج سازندگی برگزار می‌شود.

او با اشاره به شعار بسیج، عدالت و مبارزه با فساد در سومین روز هفته بسیج، گفت: اجلاسیه نماز، همایش راویان بسیجی دفاع مقدس با موضوع نقش بسیج در دفاع مقدس و همایش حلقه‌ها و سرگروه‌های صالحین کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک آموزش و پرورش از شاخص‌ترین برنامه‌های این روز است.

سرهنگ نوری زاده تصریح کرد: برگزاری روز قشر بسیج طلاب و روحانیون همچنین قشر بسیج دانشجویی و افتتاحیه کنگره شهدای دانش آموز استان یزد از شاخص‌ترین برنامه‌های روز چهارم هفته بسیج است.

او گفت: در چهارمین روز هفته بسیج فرمانده‌های پایگاه‌های بسیج اصناف با امام جمعه بخش مرکزی یزد دیدار و گفتگو می‌کنند و به همت بسیج پیشکسوتان همایش نخبگان کمک به دولت اسلامی نیز برگزار می‌شود.

سرهنگ نوری زاده با اشاره به نقش پر رنگ رسانه‌ها در آگاه سازی مردم گفت: برای اولین بار جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد با همت بسیج رسانه کلید خورد که با توجه به استقبال خوب رسانه ها، اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه سوم آذر ماه در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد برپا می‌شود.

او بیان کرد: همایش مربیان طرح همگام، افتتاح نمایشگاه اسوه و همایش اقتدار بسیجیان که در ورزشگاه‌ها اجرا می‌شود نیز از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در روز پنجم است.

سرهنگ نوری زاده با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در شهرستان‌ها گفت: یادواره شهید سردار رفیعیان و شهدای آماد و پشتیبانی صبح روز پنجشنبه چهارم آذر ماه در سوله ورزشی ناحیه مقاومت بسیج بهاباد برگزار می‌شود.

او گفت: جمعه پنجم آذر ماه آخرین روز هفته بسیج در سال ۱۴۰۰ است همچنین این روز بسیج، معنویت و اخلاق نام دارد که بسیجیان سراسر استان به صورت سازمان یافته در نماز جمعه شرکت می‌کنند و فرماندهی سپاه الغدیر به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

سرهنگ نوری زاده گفت: در برنامه‌های هفته بسیج استان یزد، گردهمایی اساتید بسیجی با حضور سخنران کشوری به همت بسیج اساتید همچنین برپایی محفل دعای پرفیض ندبه در امامزاده سید محمد جعفر یزد با تلاش بسیج مداحان استان یزد انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.