به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن ترابی مدیر روابط عمومی وزارت صمت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: با توجه به تاثیر گذاری درج آگهی های غیر واقعی خودرو و قیمت سازی های صوری بر اذهان عمومی و ایجاد فضای تشتت و نگرانی عمومی از گرانفروشی سکوهای درج آگهی خودرو موظف شدند بر روی تمامی بسترهای الکترونیکی خود اعم از وب سایت و نرم افزار موبایل 6 قابلیت مهم ایجاد نمایند.
وی افزود: امکان احراز هویت آگهی دهندگان، امکان احراز صلاحیت کسب و کاری آگهی دهندگان، اماکن احراز وجود خودروی آگهی شده، اختصاص نشان مجزا BADGE، ایجاد امکان مرتب سازی و فیلتر کردن نمایش مجموع تعداد آگهی های منتشر شده و اعلام روش نظارت و قیمت آگهی های خودرو از جمله این قابلیت هاست.
انتهای پیام/