سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار البرز:

مدیر هوشمند، تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند

استاندار البرز گفت: باید با تمام توان از اراضی کشاورزی و بافت روستایی استان حفاظت کنیم و برای ارتقاء زیرساخت‌های این حوزه برنامه داشته باشیم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا جایگاه بسیار رفیع و مسئولیت خطیری دارند.

استاندار البرز افزود: شورا‌ها رای خود را مستقیم از دست مردم می‌گیرند و این امر بار سنگینی از دین و مسئولیت را بر دوش اعضای شورا‌های می‌نهد.

عبداللهی گفت: اکنون این دوره از شورا‌های اسلامی شهر و روستا باید با تلاش و مجاهدت بیشتری در میدان باشند تا اعتماد مردم را به این جایگاه ارتقا دهند.

او افزود: شهرستان اشتهارد مردمانی انقلابی و ولایتمدار دارد که مسئولان آن نیز باید با روحیه انقلابی و جهادی به برنامه ریزی و اقدام بپردازند.

استاندار البرز با اشاره به این که مدیر هوشمند و توانمند مدیری است که تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند، گفت: اشتهارد فرصت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی به ویژه در حوزه اقتصادی دارد که باید از آن‌ها در جهت توسعه شهرستان بهره برد.

عبداللهی افزود: از شهرداران شهرستان اشتهارد انتظار می‌رود در راستای زیباسازی و هویت بخشی به شهر‌ها اقدام کنند، این شهرستان خاستگاه شهیدان و رزمندگان والامقامی است که در دوران دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کرده اند.

استاندار البرز گفت: باید با تمام توان از اراضی کشاورزی و بافت روستایی استان حفاظت کنیم و برای ارتقاء زیرساخت‌های این حوزه برنامه داشته باشیم.

او افزود: تمامی موانع با مجاهدت، اتحاد، روحیه انقلابی و پیگیری قابل حل هستند.

انتهای پیام/خ

برچسب ها: شهدا ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.