سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج پاره تن اسلام است

فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت : بسیج متعلق به همه مردم است و تحت ولایت رهبر انقلاب، جهت خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سردار فرجی فرمانده سپاه استان  گفت:امسال در هفته بسیج ۱۰۰ عنوان برنامه اجرا خواهد شدکه تعداد ۵۵ برنامه محوری خواهد بود.

سردار فرجی با اشاره به اجرای هزارو ۱۶۰ برنامه توسط نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح روستا‌ها محلات، اصناف، بازاریان و جامعه پزشکی اجرا می‌شود افزود:بر این اساس بیش از ۱۵ هزار عنوان فعالیت در هفته بسیج خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید 


او در ادامه به اهم برنامه‌های هفته بسیج در استان اشاره و عنوان کرد:تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدای والا مقام در دیدار با نماینده  ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در شهرستان‌ها، افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، افتتاح استخر ۸ هزار مترمکعبی و دو طرح انتقال آب، افتتاح ۶ منزل مسکونی در جاجرم، شیروان و فاروج، افتتاح یک صندوق قرض الحسنه و یک درمانگاه در اسفرای از جمله برنامه‌های این هفته است.

سردار فرجی با اشاره به برگزاری رزمایش خدمت مومنانه و مواسات در هفته بسیج عنوان کرد: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، ویزیت و خدمات رایگان پزشکی، برنامه میقات صالحین و حلقه‌های صالحین از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

فرمانده بسیج استان در ادامه به برگزاری نشست‌های روشنگری و تبیین فرهنگ بسیج همچنین فرهنگ مقاومت و ایثار و ترویج سبک زندگی سردار سلیمانی بعنوان الگوی یک بسیجی با اخلاص اشاره و اظهار کرد:رزمایش اقتدار بسیج نیز با حضور ۲۴ هزار نفری بسیجیان استان همزمان با هفته بسیج برگزار می‌شود.

به گفته‌ی معاون هماهنگ کننده سپاه امروز۹ صبح گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت‌های بسیج خراسان شمالی و دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان در محل امام زاده سید عباس برگزار می‌شود

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.