سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی:

توسعه آموزش فنی‌ و حرفه‌ای در خراسان رضوی باید راهبرد اصلی دولت شود

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی توسعه و تجهیز مراکز و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در خراسان رضوی را با توجه به ظرفیت‌های موجود، نیازمند توجه دولت دانست و گفت: باید راهبردی اصولی و اساسی در این زمینه تدوین و از سطوح هنرستانی تا مراکز آموزش عالی مد نظر قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن حداد سبزوار رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: با توجه به نقش اساسی و گستردگی رشته‌های فنی و حرفه‌ای و تاثیر آن‌ها در ارتقای کیفی مهارت آموزی، کارگاه‌های آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی باید متناسب با فناوری‌های نوین به‌روز و تجهیز شوند تا بازدهی آموزش آن‌ها بیش از پیش افزایش یابد.

او افزود: هر اندازه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سطوح هنرستانی بیشتر بها داده شود، دانشجویان ماهر و توانمندتری به آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای راه می‌یابند و در نهایت افرادی با قابلیت و توانمندی بالا دانش‌آموخته می‌شوند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی ادامه داد: ایجاد مراکز نوآوری، خلاقیت و رشد و مهارت در کنار آموزش مورد توجه آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای این استان قرار دارد و هم اکنون ۱۹ مرکز رشد در این استان فعال است.

حداد بیان کرد: در مراکز رشد آموزشکده‌های فنی و حرفه ای، دانشجویان با ایده‌های خلاقانه و چگونگی تبدیل ایده به محصول آشنا می‌شوند.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.