سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ توکل:

بسیج چشم راست نظام و بازوی توانمند رهبری است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: همه کسانی که دلشان در گروه نظام و انقلاب و قانون اساسی باشد بسیجی می باشند و قاطبه ملت ایران بسیجی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در جلسه شورای اداری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با بیان اینکه بسیج چشم راست نظام و بازوی توانمند رهبری است، بیان کرد: همه کسانی که دلشان در گروه نظام و انقلاب و قانون اساسی باشد بسیجی است و قاطبه ملت ایران بسیجی هستند.

او ادامه داد: همه ما مسئولان وظیفه داریم در بزرگترین تشکیلات مردمی بسیج بدون هیچ مزد و منتی در خدمت به خلق الله پیشرو باشیم برای مردم امید آفرینی را بدست آوریم.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون ادامه داد: از خدمات ۴۲ ساله انقلاب برای کشور آنالیز و عمق بخشی کنیم و در خدمت به ارباب رجوع و برطرف کردن مشکلات مردم لحظه‌ای کوتاهی نکنیم چرا که مردم به خوبی درک می‌کنند و و تفاوت‌ها را به خوبی احساس می‌کنند.

او تصریح داشت: بسیج میدان دار در کنار همه مسئولان و ادارات برای خدمت به مردم است و متعهد هستیم در کنا ر مسئولان خدوم برای برطرف کردن مشکلات بوده و هستیم و خواهیم ماند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل یادآور شد: افتخار بسیج با عمل کردن و تکریم ارباب رجوع با اخلاق و ادب در کنار وظائف است و در کشور مشکل لاینهل نداریم و اگر جایی در جا می‌زنیم بدانیم روحیه بسیجی وجود ندارد.

او اشاره داشت: هر چه داریم ار بسیج داریم و بسیج مطالبه گر است و اگر اخلاق و عملکرد بسیجی باشد مردم راضی‌تر هستند و همین جا از مدیران که پای کا مردم هستند قدردانی می‌کنم.

او با توجه به مشکلات موجود شهرستان کازرون اظهار کرد: با هدایت و همراهی و اتحاد برای سرو سامان دادن به شهرستان پای کار باشیم و مدیریت و برنامه ریزی و اولویت بندی برای امورات کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا و خصوصا شهدای بسیج از برنامه‌ها هفته بسیج در شهرستان کازرون گفت: همه مسئولان بسیجی و نیرو‌ها تحت امر را برای حضور فعال در برنامه‌ها این هفته دعوت کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.