سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲ ​ فرد پرنده شاهین در ایست بازرسی قطرویه نی ریز

رییس پارک ملی قطرویه از کشف ۲ فرد پرنده شاهین و دستگیری دو نفر متخلف، در ایست بازرسی قطرویه، توسط نیروی انتظامی اطلاع داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جواد مهدی پور رییس اداره پارک ملی قطرویه بیان داشت: ماموران پارک ملی قطرویه با همکاری ایست و بازرسی این منطقه، هنگام گشت و کنترل خودروها، به یک دستگاه خودرو تاکسی مشکوک شده و در بازرسی از خودرو مذکور، ۲ فرد شاهین که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بودند، کشف و در جریان این پرونده دو نفر نیز، دستگیر شدند.

او بیان کرد: متخلفان قصد داشتند این پرندگان را به بوشهر انتقال داده و از آن جا، با هدف تجارت و با قیمت‌های نجومی، به کشور‌های حوزه خلیج فارس قاچاق کرده و توسط دلالان و واسطه گران به شیوخ عرب بفروشند.

رئیس پارک ملی قطرویه افزود: افراد دستگیر شده، بلافاصله با هماهنگی​ دادستان عمومی و انقلاب نی ریز تحویل بازداشتگاه موقت شده و مراتب به منظور سیر مراحل قانونی، صورت جلسه شد.

مهدی پور ابراز داشت: شکار، زنده گیری، خرید، فروش، حمل، نگهداری و صدور پرندگان شکاری، علاوه بر محکومیت به حداکثر مجازات حبس مقرر در قانون، جزای نقدی از سیصد میلیون ریال تا دو میلیارد ریال را در پی دارد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.