سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان خبر داد؛

پرداخت ۴۸۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض مسکن به سیل‌زدگان لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: ۳۵ هزار واحد سیل‌زده روستایی و شهری در استان تعمیر یا احداث و ۴۸۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض در این راستا پرداخت شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در جلسه با مدیر امور شعب بانک ملی لرستان اظهار کرد: وقوع سیل فروردین ۹۸ در لرستان به فرصتی برای نوسازی واحد‌های فرسوده روستایی تبدیل شد که بنیاد مسکن در این راستا ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار هزینه کرد.

رضایی تصریح کرد: پس از سیل ویرانگر سال۹۸ در لرستان بیش از ۱۳ هزار واحد احداث و بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده تعمیر شد.

او افزود: همزمان با احداث و تعمیر واحد‌های مسکونی سیل‌زده، بیش از هفت هزار واحد مسکونی از سهمیه مقاوم‌سازی روستایی بهسازی شد و ۲ هزار واحد مسکن ویژه محرومان نیز به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: تجارب ارزشمند و عملکرد مثبت بنیاد مسکن در بازسازی واحد‌های زلزله‌زده استان کرمانشاه و مناطق سیل‌زده لرستان موجب شد این نهاد انقلابی به عنوان استان معین برای بازسازی مناطق زلزله زده اندیکای خوزستان انتخاب شود.

رضایی اقدامات ارزشمند در حوزه بازسازی و بهسازی مسکن روستایی لرستان را نتیجه همکاری ارزنده و تعامل موثر بانک‌های عامل دانست و تصریح کرد: در مجموع بیش از ۵۴ هزار پرونده کمک‌های بلاعوض، تسهیلات مسکن و معیشتی سیل در استان تشکیل شد.

 

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.