سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر والیبال؛

از پیروزی حیاتی شاگردان پیمان اکبری در آمل تا پیروزی شیرین سایپایی‌ها پس چند هفته شکست در لیگ برتر والیبال

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال با پیروزی خودرو سازان برابر حریفان پیگیری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه) با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد.

لبنیات هراز آمل صفر – پیکان تهران ۳

۲ تیم والیبال لبنیات هرازآمل و پیکان تهران در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل به میزبانی هرازی‌ها مقابل هم قرار گرفتند. شاگردان پیمان اکبری در یک بازی بسیار حساس تانستند به راحتی هر چه تمام شاگردان بهروز عطایی را از پیش رو برداشت. پیکان تهران در این دیدار موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۳ هراز را شکست دهد. شاگردان پیمان اکبری با پیروزی در این دیدار با ۵ پیروزی و ۳ شکست به جایگاه سوم جدول لیگ برتر رسیدند. لبنیات هراز آمل نیز هم با شکست در این دیدار با ۳ شکست و ۵ پیروزی و با ۱۳ امتیاز به رتبه چهارم جدول سقوط کردند.

شهرداری ورامین یک – شهرداری گنبد ۳

در دیگر دیدار همزمان هفته هشتم لیگ برتر والیبال تیم‌های شهرداری ورامین و شهرداری گنبد مقابل هم قرار گرفتند. تیم والیبال شهرداری در شرایطی در سالن شهید گل عباسی از شهرداری گنبد پذیرایی کرد که در پی پیروزی در این دیدار بود، اما شاگردان عظیم جزیده با قدرت بازی را در دست گرفتند و پیروز این میدان شدند. شهرداری گنبد در این دیدار موفق شد با نتیجه ۳ بر یک و با امتیاز‌های ٢۵ بر ۲٣، ۲۵ بر ٢٧، ۲۵ بر ٢٢ و ٢۵ بر ٢٢ حریف خود را شکست دهد. گنبدی‌ها با پیروزی در این دیدار با ۴ پیروزی و ۴ شکست با ١٣ به رده پنجم رسیدند. شهرداری ورامین هم با شکست در این دیدار با ۴ شکست و ۴ پیروزی و با ١١ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

سایپا تهران ۳ – هورسان رامسر ٢

تیم‌های والیبال سایپا تهران و هورسان رامسر امروز در حالی به مصاف هم رفتند که هورسانی‌ها میهمان سایپا بودند. شاگردان شهنازی که در این بازی به فکر پیروزی بودند به هدف خود رسیدند و توانستند هورسان رامسر را از پیش رو بردارند. سایپا تهران در این دیدار موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیاز‌های ۱۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۱ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۸ حریف خود را شکست دهد تا طعم شیرین برد را پس چند هفته شکست را بچشند. شاگردان شهنازی با پیروزی در این دیدار در جایگاه سیزدهمی خود باقی ماندند. هورسان رامسر هم با شکست در این دیدار با ۶ شکست و ۲ پیروزی و با ۹ امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر ایستاد.

شهداب یزد صفر – فولاد سیرجان ۳

۲ تیم والیبال شهداب یزد و فولاد سیرجان امروز در یزد مقابل هم قرار گرفتند. شاگردان سعید رضایی که به برد در این دیدار نیاز داشتند با دست پر از زمین خارج شدند. فولاد سیرجان در این دیدار موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیاز‌های ٢۵ بر ٢٣، ۲۵ بر ٢٢ و ٢۵ بر ۲۰ حریف خود را شکست دهد. شاگردان رضایی با پیروزی در این دیدار با ۴ پیروزی و ۴ شکست در رده هفتم جدول ایستادند. شهداب یزد هم با شکست در این دیدار با ۴ شکست و ۴ پیروزی و با ۱۲ امتیاز بالاتر از فولاد سیرجان در رده ششم باقی ماند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.