سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکران‌های عمومی پیشانی تبلیغات انقلاب اسلامی

رئیس مجمع بسیجیان طرقبه شاندیز گفت: در این هجوم فرهنگی دشمن، اکران‌های عمومی می‌تواند ظرفیت مناسبی برای تبلیغات مناسب و درست انقلاب اسلامی و نیل به اهداف والای انسانی باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، چاوشان رئیس مجمع بسیجیان طرقبه شاندیز در نشست کارگروه فرهنگی این مجمع گفت:  طرقبه شاندیز با توجه به قرابتش نسبت به مقدس مشهد، پتانسیل بالایی برای استفاده از ظرفیت اکران‌های عمومی دارد.

او افزود: ما از این پتانسل در جهت برنامه ریزی و استفاده از کار‌های خوب، فاخر و ارزشمند هنرمندان دغدغه‌مند انقلابی که حرفی برای گفتن در هنر دارد حمایت می‌کنیم تا کار‌های گرافیکی آنان برای زائرین، مجاورین امام علی ابن موسی الرضا علیه السلام و مردم خوب  طرقبه شاندیز به نمایش گذاشته شود.

رئیس مجمع بسیجیان طرقبه شاندیز ادامه داد: در این هجوم فرهنگی و در این جنگ نرم که دشمن در همه جا رسوخ کرده و همه خانواده‌ها را در بر گرفته است، اکران‌های عمومی را می‌توان پیشانی کار‌های تبلیعاتی برشمرد و ازاین ظرفیت باید برای انتقال حرف‌های فرهنگی در قالب کار‌های زیبای هنری استفاده کرد.چاوشان بیان کرد: لازم است برای توانمند سازی افراد علاقمند بومی و اجرای کلاس‌های آموزشی مرتبط با این حوزه تا رسیدن به تولید و محتوای بومی شهرستان در اکران‌های عمومی قدم برداشته شود.

او تصریح کرد: تمام عزم خود را جزم کرده ایم تا کار گروه‌های مختلف مجمع را فعال نماییم و قدم‌های خوب و قابل توجهی را در حل مشکلات شهرستان برداریم

چاوشان ضمن تشکر از دبیران محترم کارگروه‌های مجمع به حضور میهمانان تخصصی اشاره کرد و گفت: در این جلسه روسای محترم کمیسیون‌های فرهنگی شورای‌های اسلامی شهر طرقبه و شهر شاندیز، روسای محترم سازمان فرهنگی شهرداری‌های هر دوبخش و همچنین رئیس محترم اراده ارشاد شهرستان و مسئولین محترم حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس حضور داشتند و توفیق داشتیم میزبان دبیر محترم نهضت مردمی پوستر‌های انقلاب جناب استاد میری و مسئول محترم دبیرخانه این مجموعه باشیم.

او در پایان خاطر نشان داشت: تبادل نظر و گفتگوی خوبی در این جلسه صورت گرفت که ان شاءالله با استمرار جلسات کارگروه‌ها به حصول نتیجه منجر شود.

انتهای پیام//م. ذ.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.