سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی بانوان طلاب یزدی برای پیشبرد امور فرهنگی

رئیس حوزه علمیه خواهران یزد گفت: بانوان طلاب برای پیشبرد امور فرهنگی و رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی استان آمادگی کامل دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در نشست مدیران مدارس حوزه‌های علمیه با استاندار ، گفت: یکی از اهداف برگزاری این جلسه، بیان توانمندی‌های حوزه علمیه خواهران است.

او افزود: در این نشست مقرر شد که زمینه همکاری بانوان طلاب برای پیشبرد امور فرهنگی و رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی فراهم شود.

رئیس حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد ادامه داد: با توجه به اینکه سه هزار فعال بسیجی خانم و بیش از ۲ هزار دانش آموخته در حوزه‌های علمیه خواهران داریم، این افراد فرهیخته می‌توانند در امور فرهنگی استان نقش ارزنده‌ای ایفا کنند.

حجت الاسلام کارگر عنوان کرد: باید ارتباط بین حوزه علمیه خواهران و دستگاه‌های دولتی و اجرایی، بیش از پیش برقرار شود و شناخت کاملی از حوزه علمیه خواهران صورت بگیرد.

ضرورت توجه بیشتر به مقوله زن در جامعه، پیاده سازی عدالت اجتماعی در کشور، استفاده از پایان نامه‌های علمی در حوزه‌های علمیه و کمک هزینه نهاد‌های دولتی به آنها، ضرورت تاسیس کتابخانه تخصصی زنان در استان از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.