سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق سریالی سیم‌های برق

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم‌های برق خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت سیم برق و سریالی شدن موضوع، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

او افزود: با توجه به حساسیت مأموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد با رصد‌های اطلاعاتی و انجام تحقیقات محلی مخفیگاه سارق را شناسایی کردند.

بساطی ادامه داد: تیم عملیات کلانتری پس از دریافت این اطلاعات مهم با اخذ مجوز‌های لازم قضائی به محل مذکور اعزام شدند و در یک عملیات منسجم سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه پلیسی با توجه به ارائه مدارک موجود مبنی بر کشف کابل‌های مسروقه از مخفیگاه متهم به ۷ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

او در پایان بابیان اینکه سارق ۳۲ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد و به‌عنوان یک ضرورت همه مردم باید ضمن توجه و رعایت هشدار‌ها و توصیه‌های انتظامی در این راستا به پلیس کمک کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.