سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳۳ فقره سرقت در طرح پاکسازی نقاط آلوده نظرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دراین شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۳ سارق و خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ فرج اله اسدالهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت:به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر و فروشندگان موادمخدر در سطح شهرستان نظرآباد به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد افزود: در این طرح که با حضور کلیه واحد‌های عملیاتی پلیس به مرحله اجرا درآمد تعداد ۳۹ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و در بازرسی از آن‌ها مقادیری مواد مخدر و آلات استعمال مواد کشف شد.

اسدالهی با بیان این که در این طرح ۷ سارق دستگیر و کلیه معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند،گفت: در تحقیقات تکمیلی سارقان ضمن اعتراف به ۳۳ فقره سرقت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

او در پایان با اشاره به دستگیری ۶ خرده فروش مواد مخدر و کشف مقدار ۳۸۰ گرم انواع مواد مخدر از مخفیگاه آن ها، افزود: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.