سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بسته معیشتی در جهرم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم گفت: در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰بیش از ۴۹هزار و ۵۰۰ بسته معیستی در قالب طرح شهید سلیمانی بین افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ غلامعلی احمدی جابری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم  در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: در طرح پایش و سلامت و غربالگری در محلات پیرامونی جهرم، قریب به ۵هزار نفر در محلات حاشیه‌ای چون بلوار رهبری و کوی شهید سحرخیز پایش شدند.

او تصریح کرد: به صورت تجمیعی و همکاری با هلال احمر و مجموعه بهداشت و درمان جهرم حدود ۲هزار دز واکسن در بخش‌های کردیان و سیمکان تزریق شد.

احمدی جابری با شاره به اینکه علاوه بر گشت‌های بهداشتی در سطح شهرستان  جهرم حدود ۱۰هزار عدد ماسک بین مردم توزیع شده است،ادامه داد: ۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد بدهکار اقتصادی با همکاری خیرین و بسیج شهرستان جهرم آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده‌ها بازگشتند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم افزود: بسیج سازندگی جهرم، ۱۱۴ گروه‌ جهادی با موضوعات مختلف آموزشی، اقتصادی، درمانی، فرهنگی و هنری ساماندهی کرده است که همواره به مردم و مناطق محروم خدمات‌رسانی می‌کنند.

او اضافه کرد: جهادگران بسیجی در اردوی جهادی با حضور در روستای سروو به توزیع بسته‌های معیشتی و نوشت‌افزار میان خانواده‌ها و دانش‌آموزان کم‌بضاعت اقدام کردند.

احمدی جابری اظهار کرد: بانوان جهرمی در این اردوی جهادی پس از تهیه و بسته بندی اقلام ضروری خانواده‌ها در قالب بسته‌های معیشتی و  اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان در قالب بسته‌های نوشت‌افزار عازم یکی از روستاهای بخش مرکزی شدند.

او با اشاره به اینکه این اردوی جهادی با مشارکت گروه شهید محسن حججی برگزار شد، گفت: در این اردو بانوان بسیجی از پایگاه بسیج حضرت معصومه (س) و پایگاه حضرت رقیه (س) حضور داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم با بیان اینکه در مجموع تهیه اقلام این اردوی جهادی ۲۰ میلیون ریال برآورد شد که به با مشارکت خیران و نیکوکاران تهیه شده، بیان کرد: بسته‌های معیشتی در این برنامه حاوی اقلام خوراکی همچون، برنج، حبوبات، روغن، بسته های نوشت افزار نیز شامل دفتر مشق، خودکار و مداد بوده است.

او در تشریح برنامه‌های هفته بسیج در جهرم تصریح کرد: بیش ۳۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در جهرم برگزار می‌شود که در دسته‌های اجتماعی،‌ خدمت‌رسانی، فرهنگی، تربیتی، جوانان و ورزش، تکریم و تعظیم فرهنگ ایثار و شهادت و موضوعات امنیتی است.

احمدی جابری ادامه داد: مقام معظم رهبری در سند راهبردی اعتلای بسیج، تاکید کرده‌اند که بسیج پاره تن مردم است و هرگز نباید مصالح مردم را فراموش کر و  به همین دلیل شعار امسال هفته بسیج تحت عنوان بسیج، پاره تن مردم نامگذاری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم افزود: اجرای رزمایش بزرگ کمک های مومنانه، افتتاح پروژه اقتصاد مقاومتی، تهیه و توزیع ۴۲ سری جهیزیه، برگزاری اردوی علمی، تجلیل از فرهنگیان بسیجی فعال در مقابله با کرونا، برگزاری فعال گشت‌های محله محور و رضویون، دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.