سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبود ثبت قیمت بر برخی از اقلام لبنی برخورد تعزیراتی دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: نبود درج قیمت مصوب بر سه کالای لبنی شیر نایلونی ۹۰۰ گرمی، ماست دبه‌ای ۲.۵ کیلوگرمی و پنیر سفید UF برخورد تعزیراتی را بدنبال دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد طمراسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان فارس با اشاره به اینکه اقلام مذکور در سبد غذایی قشر ضعیف جامعه قرار دارد بیان کرد: صاحبان صنایع لبنی از روز پنج شنبه بیست و هفتم آبان ماه مکلف به درج قیمت بر روی بسته های این اقلام هستند.

او بیان کرد: تولیدکنندگان در سطح استان مورد حمایت، هدایت و نظارت مسئولان استانی قراردارند بنابراین باید مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

طمراسی با بیان اینکه انتزاع و انتقال مقوله نظارت به جهاد کشاورزی در زمان کوتاهی انجام می شود تصریح کرد: تا محقق شدن آن همچنان سازمان صمت در این حوزه اقدام می‌کند و نشست تخصصی در رابطه با نظارت و فرآیند همکاری صمت و بسیج برگزار می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه ذخائر خوبی در زمینه گوشت قرمز و سفید در استان فارس وجود دارد، ادامه داد: توزیع مرغ منجمد در روز‌های اخیر اقدامی مدبرانه انجام شد که از مدیر و همکاران پشتیبانی امور دام جای تقدیر دارد.

او با بیان اینکه امکان توزیع مرغ منجمد تا رفع نیاز کامل وجود دارد و در صورت ضرورت هماهنگی لازم انجام می شود افزود: شرکت پشتیبانی امور دام توزیع را علاوه بر مناطق کم برخوردار با همکاری سازمان صمت در مناطق پر مصرف شهر شیراز نیز انجام دهد.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.