سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ترافیک در مهرشهر با یکطرفه شدن خیابان حافظ

با اجرای طرح یکطرفه شدن خیابان حافظ مهرشهر بیرجند ، بار ترافیک آن کاهش یافته و رضایتمندی اهالی را در پی داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گلایه اهالی مهرشهر بیرجند از شلوغی و تردد بیش از حد خودرو‌ها در خیابان حافظ مهرشهر باعث شد تا مسئولان دستور یکطرفه شدن مسیر را بدهند.

موضوعی بود که چند باری سوژه ما شد ، مسئولین هم وعده عملی شدن آنرا چندین بار دادند و بلاخره این وعده محقق شد و مسیر غرب به شرق در خیابان حافظ غربی یک طرفه شد.

شهروندی گفت: هرموقع می خواستم از این مسیر کوتاه رد شوم باید ۲۰ دقیقه از دست می دادم تا به خیابان ولیعصر برسیم ولی اکنون ترافیک بسیار روان شده و سر و صدا‌ها کمتر شده است و خودرو‌ها راحتتر می‌توانند عبور و مرور کنند و برای رفت و آمد فرزندمان از این مسیر نگرانی مان کمتر شده است.

از ابتدای اجرای این طرح برخی از شهروندان ناخواسته مرتکب تخلفات رانندگی می شدند.

یکی از اهالی مهرشهر گفت: اصلا توجه نمی کنند با وجود یطرفه شدن باز هم در مسیر مخالف حرکت می کنند، زیرا پلیس یا دوربینی برای جریمه این افراد وجود ندارد.

خسروی رئیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: هنوز برخی از رانندگان آشنایی کافی و توجه کافی را ندارند اول به آنها تذکر داده می‌شود و به دنبال آن اعمال قانونی را خواهیم داشت.

او افزود: مسیر جایگزین این خیابان از این پس از سمت خیابان دکتر حسابی و خیابان دکتر بهجت و بلوار فاطمیه است.

هرچند وعده مسئولان برای یک طرفه شدن این خیابان محقق شد، اما انتظار می‌رود شاهد یکطرفه شدن خیابان‌های هسته مرکزی بیرجند هم باشیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.